welke maat hadden jullie kindjes met 17 maanden mijn dochtertje heeft nu maat 86 maar truitjes ga ik al naar 92
Ja hier precies hetzelfde. En schoenen maat 23 alweer! Hangt ook erg van het merk af welke maat hij draagt, van sommige merken kan hij broekjes maat 74 nog aan! Of hij heeft korte pootjes natuurlijk.
hihihi hier exact hetzelfde Maar heel veel kleding ( van dezelfde maat ) verschillen echt enorm in grootte hoor. Echt niet normaal!
mijn dochter is 14 maanden en heeft van broek maat 86 en valt dan netjes dus niet omvouwen en truitjes 86 soms 92. denk dat ze nu niet meer zo hard groeit en schat dat ze rond 17 maanden 92 heeft van broek en maatje 92/98 van trui schoenmaat is 21
Lovewinnie wat een lange meid heb je!Ze vinden bij mij cb danique al best groot en fors. Ze lig zeker boven het gemiddelde.
Oja Danique was met 14 maanden 78 cm en ook zo'n 10 kg maar ze heeft niet echt lange benen. Ff offtpic heb net je foto bekeken en wat een knappe meid heb je en ze heeft mooie ogen!
Jelle heeft van shirtjes maat 80/86(ligt echt aan het merk, vaak zijn de mouwen te kort) en van broeken nog heel veel 74. Al beginnen die nu ook wel aan de korte kant te raken. Maar bij de 80 is de taille vaak te wijd... En het lijkt wel of er steeds minder merken zijn die knopenelastiek hebben... Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een riem of bretels.. O ja, schoenmaat is volgens mij 19 maar ik wil ze van de week even laten meten want ik heb echt het idee dat ze gegroeid zijn.
Misha is nu 20 maanden en gaat nu over naar bovenkleding 92. Broekjes heeft ze nog maat 86 of kleine maat 92. Komt omdat ze best lang is, maar erg smal..Het verbaast me dat er al zoveel kindjes van onder de 1 1/2 jaar al in 92 zitten en dan vooral qua broeken. Die van mij zwommen daarin met die leeftijd en ik heb echt geen kleine kinders..