Ik vroeg me af hoe vaak aardappels en groente jullie eten in de week? ik probeer 3 a 4 dagen in de week aardappels te eten lukt me alleen niet altijd en voor de rest macaroni/nasi/pannenkoeken of patat of soep...Eet ik het nu te weinig of valt het wel mee? ik hoor sommige wel zeggen in me omgeving, wij eten elke dag aardappels en groente hoor veel gezonder. Dan word ik dus raar aangekeken als ik zeg dat wij maar 3 a 4 dagen het eten...... hoe vaak eten jullie nou aardappels en groente?
5 dagen in de week ongeveer.. verder pasta of nasi/bami of een keertje pizza... maar t valt wel mee hoor.. wij zijn gewoon echte aardappelmensen.. ik weet dat mijn zusje bijvoorbeeld 3 keer in de week aardappels eet.. maar daarnaast ook gezond.. xxx taatje
hoi ook hier rond die koers aardappelen groente en vlees jason is een echte liefhebber van hollandse pot iets anders gaat der met moeite in gelukkig is der nu eindelijk de afwisseling op aardappelpuree en rijst want dat wou die eerst echt niet eten tis wel allemaal in pure vorm ach ja met normaal weer vind ik het niet erg om te eten maar met dat hete weer is die aardappel verrekte droog dus dan is der hier altijd een dillema maar goed dus zo gek vind ik het niet hoor hoe vaak jij aardappels eten over het algemeen komen wij op 5 keer uit Groetjes jamy
2 x per week ofzo, ik ben sowieso niet zo van de Hollandse kost: aardappels, groente, stukje vlees. Verder eet ik pasta, rijst etc.
wij eten ongeveer 5-6 dagen per week aardappels waarvan ongeveer 4-5 keer gekookt en verwerkt in een prak met groenten en 1-2 keer per week gebakken of puree. maak wel alles vers en njiets uit een pakje dus als ik ze ga bakken ook eerst even schillen en koken en dan bakken en puree maak ik ook zelf die overige 1-2 dagen eten wij of patatjes die haal ik dan of een pizza of pasta of brood of soep
Wij zijn echt geen aardappel eters. Ik probeer nu 1x in de week aardappels te eten. Onze dochter lust ook geen aardappels, niet gekookt en ook niet gebakken. Ze lust alleen zelfgemaakte aardappel puree....en patatjes natuurlijk. Voor de rest eten wij rijst en pasta's
heeeel weinig kan wel 1 keer in de week 2 weken zijn...... maar dan is t niet zo dat we niet gezond eten maar we eten liever salades en groente zonder aardappels
Wij eten 3 keer per week aardappels, de overige dagen iets van pasta, rijst en 1 dag per week zelfgemaakte soep met broodjes.
Ongeveer 2 dagen per week. Wij eten nogal gevarieerd: rijst, cous cous, wraps/taco's, pasta's en aardappelen. Van 5 tot 6 keer per week aardappels zouden wij niet blij worden
Gekookte aardappelen zijn we allebei niet gek op, maar eten het zo af en toe. Hier is het 3 a 4 keer per weer iets van aardappelen zoals (gepofte aardappelen/gebakken/puree of stampot) verder eten wij pasta of rijst altijd nog met extra salade.
Wij eten ca 3 keer in de week aardappels maar dan liever niet gekookt. Vaak gepureerd, gebakken, rosti of heel soms gefrituurd. Verder eten we regelmatig pasta of rijst.
Wij eten een viertal keer in de week aardappelen. 3x als puree, en 1x als gratin of rosti's. Voor de rest eten wij pasta of volkorenbroodje.
zo te lezen is zijn we dus niet zo vreemd haha. Wij houden niet zo van aardappels, de kinderen al helemaal niet maar wil ze toch wel eten omdat ik niet alleen op rijst en pasta wil leven. Waar zij overigens wel weer heel gek op zijn haha.....
ik zou wel vaker aardappelen willen eten maar ze houden er hier niet zo van. wij komen dus op een keer of 2 gekookte aardappelen en 1 keer gebakken en dan nog wat andere dingen als bonenschotels, macaroni, nassi, miegerechten, wraps.
In de winter regelmatig (4 a 5 keer per week) met stamppot, in de zomer nauwelijks (1 keer per week als friet).