Voeten

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Jaaa, de zomer is in aantocht en de slippers, sandalen en blote teenschoenen komen weer massaal uit de kast...

Ik vind vrouwelijke sandaaltjes leuk en draag ze ook graag.. maar dan zit ik op een terrasje, en dan ga ik voeten bekijken.. en dan zie ik slippers sandalen etc... met daarin van die onverzorgde voeten.. kalknagels, lagen eelt zo dik etc..

wat doe jij? lak jij je nageltjes, probeer je het eelt in toom te houden of heb je zoiets van jammer dan, veel te veel gepiel, dan kijkt men er maar naast?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Altijd keurig verzorgt. Nagels geknipt en gelakt (lak alleen in de zomer hoor), smeer mijn voeten dagelijks in om te zorgen dat ze niet droog zijn, eelt heb ik geen last van

3. Dana

Dana Niet meer actief

eelt geen last van, kalknagels ook niet, ik knip de nagels wel en mijn voeten zien er verzorgd uit maar ik doe geen nagellak op mijn teennagels en dat mijn voeten (tenen) gewoon lelijk zijn daar kan geen voetverzorging wat aan doen, plastische chirurgie misschien wel maar da´s mij te overdreven :D

4. 1234

1234 Niet meer actief

Ik probeer mijn voeten in de zomermaanden ook wat beter bij te houden. Ik heb nogal aanleg voor eelt, en als ik niks doe dan zou er zo'n dikke klomp eelt onder komen. (Sorry, dat klinkt een beetje onsmakelijk :) )

Verder knip ik dan mijn nagels wat vaker dan dat ik dat in de wintermaanden doe, dan zijn ze nog weleens te lang... En nagellak doe ik eigenlijk nooit op, maar is misschien wel leuk om dat weer eens te doen.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lol, een voetlift.. zou zoiets bestaan? :D

maar heb het ook niet over lelijke voeten.. maar over de onverzorgde ...

6. Ik lak mijn nagels, ook alleen in de zomermaanden, ik smeer mijn voeten in met een creme tegen eelt, want ja ik heb wel eelt. En eens in de paar weken ga ik er ff overheen met zo'n pet-egg, om de ergste eelt weg te halen..

Werkt prima..

7. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb heerlijk verzorgde voetjes :)
    ben zelf bezig met de pedicure opleiding en als we geen modellen hebben oefenen we op elkaar :p en nu ik geen praktijk kan doen , ben ik gewillig model voor iedereen haha
    Ik heb wel heel lelijke nagels , geen kalknagels maar tunnelnagels dus ze groeien rond kan je niet veel aan doen dus lak ze n beetje ruim , optisch bedrog haha

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ga sowieso iedere 8 weken naar de pedicure, dus m'n nagels zien er wel goed uit. Ook haalt ze dan het eelt weg, maar door het dragen van sandalen heb ik er wel erg veel last van. Heb helaas ook nog geen creme gevonden die het minder maakt of voorkomt.

9. Auxora

Auxora Lid

21 mei 2011
    24
    0
    0
    NULL
    0416, Noord-Brabant
    Ik begrijp wat je bedoeld inderdaad.. Heel onsmakelijk om te zien. Ik zorg er altijd wel voor dat mijn voeten er in de zomermaanden netjes uit zien. Nagels niet te lang, eelt heb ik sowieso weinig last van, en soms een leuk kleurtje op mijn nagels, maar ook niet altijd. Vind het wel een stuk leuker staan, maar heb gewoon niet altijd zin om zo te pielen met die nagellak:p

10. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    sjorsje , zitten je sandalen wel goed bij je hiel ? ;) als je daarruimte hebt krijg je sneller eelt nl door de wrijving van de hiel op de rand van je sandalen .

11. Dana

Dana Niet meer actief

hahah, vast wel! :p

nou mijn voetjes zijn verzorgd! ik vind voeten met dikke plakken eelt en kalknagels ook geen P :cool:

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Mijn voeten verzorg ik zomers aardig, maar ik heb sowieso niet zulke moeilijke voeten of lelijke nagels. Ik ben zelf pedicure geweest, dus ik let er ook altijd op. Toen ik dat werk nog deed en we stonden bijv. achter iemand in de rij bij de kassa met van die gele, brokkelige eelthielen, dan zei mijn man tegen mij 'kijk, dat is een klant voor jou' :p.
    Nee, van die onverzorgde hobbitvoeten in zo'n -vaak te klein- sandaaltje, gruwel, gruwel.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb helaas pindakaas snel last van eelt, ik ga elke dag even kort met een puimsteen over mijn voeten, dus hier geen dikke eeltlagen in poezelige zomerschoentjes :D. Verder ben ik een beetje geobsedeerd door korte teennagels en als ze dus maar iets te lang zijn naar mijn idee dan knip ik ze en ik heb winter en zomer nagellak op mijn teennagels. Speaking of which....ik moet ze weer eens lakken, daar ga ik vanavond of morgen maar weer eens tijd voor maken. Verder vind ik wel dat ik rare voeten heb, met gekke tenen, maar goed, ik vind tenen sowieso maar vreemde dingen en ik moet de eerste mooie tenen nog tegenkomen, hahaha. Mijn voeten vallen altijd een beetje naar binnen zeg maar en mijn man noemt mijn tenen "bierbommetjes" :cool:....

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik probeer mijn voetjes net zo goed te behandelen als de rest!
    Dus, nageltjes keurig kort en als het even kan gelakt, eelt bijhouden (heb ik wel aanleg voor) en af en toe een heeeeeerlijke voetencreme!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, aanvulling:
    Ik zie van die onverzorgde voeten eigenlijk nooit bij hele jonge meiden (pas vanaf zo'n 40-45 jaar lijken ze het te gaan verslonsen).

16. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik werk in de zorg en je wilt niet weten wat je daar tegenkomt
    Een paar jaar terug; In de middagg pauze zaten we altijd in het restaurant te eten en dan was er ook altijd een meneer. Een dikke meneer met een wijde jogingbroek en slippers. In die slippers zaten de meest vieze voeten incl. grote eeltblokken.
    Wat vond ik dat goor tijdens mijn eten. Sinds dien eet ik op de afdeling.

17. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hier om de 6 tot 8 weken naar de pedicure. Verder hebben mijn nagels zowel zomer als winter een fleurig lakje.

18. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Ja ik denk dat ik mijn voeten altijd wel goed verzorg vooral om dat ik er vaak problemen mee heb gehad.. een soort schimmel/eczeem ofzo.. bultjes onder op de voet wat jeukt en later dikke plakken vel wat eraf gaat, dus altijd een scrubje enzo.. en sinds kort maar ook een lakje erop ;) want ja, kalknagels verdienen ook niet de schoonheidsprijs :p (heb geen kalknagels hoor ;) )

19. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    IK bekijk mijn man's tenen ook altijd, die zijn zo lang.. ik zeg altijd behaarde vingertenen omdat hij een toefje haar op zijn grote tenen heeft hahahahahahahahahahahahahahahahaha.
    Raar.. hij haalt altijd de eelt bij zijn voeten weg..

20. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier nette en verzorgde voeten, brrrrr als dat er niet uitziet, daar ga ik echt van over mijn nek!
    Ik smeer elke avond een beetje handcreme op mijn hakken, tegelijkertijd met mijn handen want dan ben ik toch bezig :D dus mijn hakken zijn altijd soepel. Eelt niet veel last van en dat vijl ik 1-2x per week even weg en nagels lak ik elke 2 weken opnieuw als ik ze bij moet knippen. Zit altijd een kleurtje op in ieder geval, nooit 'kaal'.

Deel Deze Pagina