ik heb n vraagje , heb 2 gekolfde voedingen in de koelkast staan voor mijn meisje de eerste is van gisteravond 70cc en de tweede is van net 130cc vanavond moet ik werken dus moet mijn vriend de fles geven kan hij deze 2 samen voegen en er 2 flesjes van 100cc van maken ? Ise drinkt gemiddeld 100-120 per fles probeer er nog wel iets bij de kolven maar ik heb n hekel aan kolven dus mijn opbrengst is altijd maar weinig
Ja hoor, kun je gewoon met elkaar mengen. Zelf zwenk ik voor het mengen wel altijd even de flesjes zodat het vetlaagje zich door de melk mengt.
*graaft in geheugen* maar was het niet dat je als je melk van 2 kolfbeurten bij elkaar ging doen dat je het wel eerst beide tot dezelfde temperatuur af moest laten koelen? In principe moet je het idd gewoon kunnen mengen hoor, maar ik zat dus even te denken aan die temperatuur, die van gister is al koelkast temp, die van nu nog niet. Dus nu nog niet bij elkaar doen, maar straks wanneer ze beide afgekoeld zijn wel. Zal zo eens kijken of ik wat kan vinden...
ooh okeej dus vanavond rond 17:00 kan het wel ik moet van 16;30 tot 23:30 werken en dan heeft ze ruim genoeg want s avonds slaapt ze altijd lekker
Kan het niet meer vinden, maar zal niet goed zoeken wellicht, maar volgens mij gaat het schiften als ze niet van gelijke temp zijn, maar vanavond moet dat geen probleem zijn idd.