Poepangst

Discussion in 'De lounge' started by Devilschase, Oct 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    omdat je dan hoopt dat wanneer je even stopt de volgende straal misschien niet zo keihard kletterd ;)

2. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    2,951
    0
    36
    Veluwe
    Heel herkenbaar :D

Hier is het zelfs zo dat als ik dan echt van mezelf moet (omdat ik al een aantal dagen niet geweest ben en echt goed buikpijn begin te krijgen [bijvoorbeeld op een festival of weekendje weg met schoonfamilie o.i.d]) dan lukt het gewoon niet... Of alleen het puntje komt eruit (gatver, sorry :) ) en dat was het dan.
    Nou daar zit je dan met je goede gedrag ;)

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb er ook last van, heel irritant. Weet nog dat we in Taiwan waren, en de vrouwen daar zagen er zo elegant, dun en chique uit! In een winkelcentrum met winkels als Tiffany's, Vakentino ed, moest ik echt kei nodig poepen, dus ik moest wel daar naar het openbare toilet.

Ik heb me kapot gelachen, al die chique vrouwen met dure kleding en diamanten lieten echt scheten en boeren als een stel bouwvakkers! En buiten de wc werden ze weer een dame. Heel bizar! :D

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Idd, doe ik ook aaaltijd. Ideaal!:d

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hahaha doet me denken aan mijn zoon! Haalde hem vorige week van de bso op, en hij liep enorm haastig richting huis waarop ik vroeg waarom hij zo'n haast had...hij me fluisterend verteld " ik moet poepen, en dat kan ik echt alleen maar thuis!" :D waarop ik hem heb uitgelegd dat hij niet de enige heeft die dat heeft ;).

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Om vervolgens weer keihard te gaan lachen omdat het nog steeds zo idioot hard klinkt...

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik neem gewoon mijn oudste zoon mee, en geef hem de schuld.

8. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    En tegen remsporen. :p

Nu hoop ik trouwens niet dat veel mensen gaan googlen op poep en schijten. :D

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hahaha geweldig!

10. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

Aug 21, 2011
    743
    0
    16
    O ja....dat herken ik wel.

Toen ik 19 werd bood de moeder van mijn ex aan om voor mij een heel diner te maken. Ze hield van koken dus te pakte flink uit. Net voordat ze ons aan tafel riep begonnen mijn darmen als een gek te borrelen en doen. Ik was nog nooit ergens anders naar de wc gegaan voor een grote boodschap, maar ik had geen keuze. Snel naar de wc en proberen om er ook weer snel uit te zijn. Pakte dat even anders uit zeg. Hetgeen ik daar ging doen lukte redelijk snel totdat ik de knop indrukte. Ik hoorde de wc een geluid maken alsof alles weer terug omhoog ging komen......en helaas voor mij gebeurde dat ook. Vrolijk kwamen mijn keutels weer bovendrijven. " ga weg, asjeblieft ga weg" hoopte ik, maar nee hoor, niks was minder waar. Een ontstopper stond er niet. Toen ik mijn ex de trap af hoorde komen piepte ik of hij even wilde komen. Ik vertelde hem wat er aan de hand was en wat hij toen deed :$ Hij riep keihard naar zijn vader: Pa de plee is verstopt, ze heeft hier zitten kakken. :):x

UIteindelijk stond het hele gezin om de pot......moeders vertelde me dat die wc er niet zo goed tegen kon om bescheten te worden, dat ze daarom een tweede wc hadden. Leuk, fijn. Wat een verjaardag zeg...zekers dat ik die nooit meer vergeet!

11. LittleMonsters

Omg ga stuk hier....

Ik zie de beelden van dumb en dumber voor me

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hahaha kristalhelder ik kom niet meer bij! Het zal je maar gebeuren!

13. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Wat een stelletje schijtlijsters hier.
    :D

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Ik doe het overal. Maakt me echt niets uit. We doen het allemaal en heb nog nooit iemand gekend die lekker rook hahahah

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat doe ik na ruim 6 jaar nog steeds niet.

ik poep alleen thuis. en het liefste nog als mijn vriend niet thuis is

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou....ik anders wel hoor...:p

17. mona23

mona23 Niet meer actief

Haha, ik lig echt dubbel hier....wat erg.

18. LittleMonsters

Hier moet de deur altijd dicht en liefst moet hij muziekje gaan luisteren.. Ik wil ook geen poepies van manlief horen.. Als ik even in de keuken moet zijn terwijl hij op wc zit stop ik altijd mijn vingers in mijn oren en zing ik hard op blablablablabla

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik lees op mn gemak de krant...heerlijk rustig moment van de dag!

20. lea

lea Fanatiek lid

Ik doe nr 2 niet buiten de deur. behalve in de zomer als we al meer dan een week op de camping staan, dan ga ik midden in de nacht naar het toiletgebouw, fingers crossed dat er niemand anders is dan, en dan lukt het soms niet omdat ik dan al helemaal verstopt ben....:). Lekker relaxed ahum...

lach me rot om sommige verhalen hier:D

Share This Page