Poepangst

Discussion in 'De lounge' started by Devilschase, Oct 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Ik ga alleen maar thuis. Of als we op vakantie zijn op onze hotelkamer/huisje/caravan.
    Als we met anderen op vakantie gaan is er vanuit mijn kant maar 1 eis en dat is dat ieder zijn eigen huisje heeft, ga dus echt niet met anderen in 1 huisje. En dat dus met de reden, omdat ik anders echt niet naar de wc kan.:)

Ik weet nog goed dat ik als kind met mijn ouders altijd naar een camping op vakantie ging en als je dan langs het toiletgebouw liep, dan hoorde je allerlei geluiden. Echt knap als je je zo los kan laten gaan op een openbare toilet en dan schaamteloos de toilet uit durft te lopen.

2. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Hier geen poepissues. Ik ga overal alsof ik thuis ben... De mijne ruikt sowieso naar roosjes, dus wat dat betreft heb ik ab-so-luut geen problemen... :)

De beste oplossing voor kletter- plons- en spetterproblemen is trouwens een paar velletjes WC papier opvouwen en op het wateroppervlak leggen...

3. sepherine

sepherine Niet meer actief

ik ga ook nergens anders dan thuis !
    en kan meestal maar eens in de 4 a 5 dagen gaan en als ik dan weg ben tja pech , billen samenknijpen en gaat wel over :D
    na al die dagen kunnen die paar uur ook nog wel wachten

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Whahahahaaaaa :D
    Geweldig verhaal kristalhelder!

Nee, ik heb daar niet zo heel veel last van. Probeer natuurlijk wel mijn lucht en geluiden zo onopvallend mogelijk te houden.. wachten tot mensen weg zijn, als t kan. Maar anders, tja pech.
    Ik heb ook geen moeite bij schoonouders ofzo hoor. Pff, iedereen moet toch schijten!
    Voor de geur spoel ik soms direct door, daarna afvegen en wachten tot ie weer vol is en dan nog een keer doorspoelen :)

5. sepherine

sepherine Niet meer actief

oja en plassen , ga ik op de pot zitten en wacht tot het vanzelf komt dan is de straal niet zo heftig haha

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn poep komt direct vaccuumverpakt vanuit mijn achterkant, geheel geurloos.

7. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

Aug 21, 2011
    743
    0
    16
    Ik heb trouwens wel een tip om de stank wat te maskeren. Ik heb een hele tijd in een studentenhuis gewoond waar de wc in de keuken was, echt niet fris. Voordat we de deur opende lieten we een lucifer afbranden. De zwavel zorgt ervoor dat de stank veel minder is.

8. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

Nov 28, 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    heerlijk zo'n poep topic:D

ik kan het ook nergens dan thuis ( ja bij mijn vader als het moet). thuis zit ik gerust met de deur open als vriendlief thuis is, maar bij andere?? no way! ik kan zelfs niet poepen als we visite hebben... stel je voor dat ;)

9. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hier kan ik ook echt alleen thuis en dan alleen als de kids en manlief thuis zijn, geen andere mensen want dan kan ik echt niet.

nu heb ik al vrij veel problemen met mijn darmen (verstoppingen)
    dus dit werkt elkaar lekker tegen.

van de zomer bv kon ik niet en toen zaten we 2 weken op de camping en dan kan ik dus helemaal niet meer.

dus 2 weken niet geweest en veel buikpijn verder thuis maar spullen bij de dokter gehaald, en dan lukt het wel!

nu heb ik standaard iedere dag medicijnen dus het gaat beter maar nog niet ergens anders!:D

10. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik kan altijd en overal! 17 jaar de hele zomer op de camping doorgebracht, dus geen probleem! Al probeer ik het af en toe wel uit te stellen op verjaardagen ofzo!

11. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Door een trauma toen ik 7 jaar was moet ik altijd poepen als ik in de stad of de winkel ben... doe dus ook alleen boodschappen in de ah of c1000 omdat daar een wc is... ik schaam me altijd nog wel mja als je moet moet je... ben ook bij een psycholoog enz geweest hiervoor en die zei als je het loslaat en bedenkt dat iedereen poept en je gewoon kunt gaan poepen wordt het vast minder en dat werd het ook... alleen bij bepaalde winkels (lees action, xenos) moet ik nog door de geurtjes :p... beetje rare tik van mij haha maar weet wel de rustige en schone wc's in de stad te vinden wat ook wel weer handig is als je zwanger bent ;)...

trouwens ik gooi altijd een lading wcpapier in de wc als het zo'n plonswc is ;) valt je drol op het papier en plonst het dus niet... ;)

12. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Tsja als ik echt moet, dan moet ik.
    Wat Devilschase beschreef in haar openingspost, dat heb ik wel altijd. Openbare plekken doe ik niet. Er komt altijd iemand binnen en tsja, dan schaam ik me wel.
    En dan heb je net van die echte stinkpoep waar de hele ruimte mee vergeven is.

13. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Ik kan het eigenlijk ook alleen maar thuis, maar inmiddels ben ik er wel achter dat hoge nood ook bij mij wetten breekt :D. Ik heb nogal last van obstipatie en in mijn geval is dat echt een sluipmoordenaar... Van niks naar alles in een half uur. Oftewel, van me kiplekker voelen, tot plotselinge darmkrampen die ik niet kan negeren... Is al een aantal keer gebeurt dat ik bij mijn schoonouders was, in een restaurant zat te eten of waar ook... Het is dat ik weet dat ik me daarna weer beter voel, maar anders had ik op mijn kiezen gebeten en linea recta naar huis gespeerd.

Ik heb trouwens wel een goede om te zeggen als je net hebt zitten beren op een openbaar toilet... Althans... goede... Je kunt het soms moeilijk ontkennen, dus ga ik maar voor de opmerking met dikke knipoog :D: 'Als je iets ruikt.... Het zijn geen bloemetjes hoor!'.

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Roosjes :p

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,162
    8,143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Klopt, van die zure kak die je anders nooooit hebt!

16. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hoest met de partypoepers vandaag..

nog meer scheitverhalen wil even lachen:D

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,162
    8,143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik had vanochtend diarree

18. LittleMonsters

spetterpoep... ai

in ieder geval geen last een natte rug:D

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,162
    8,143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik zat op de wc met mn ipad mn nieuwe blog te schrijven voor vandaag, en toen merkte ik toch echt iets anders dan normaal. ken je dat? Dat je eerst een hard stukje hebt dat blokkeert en zodra dat eruit is komt derest mee, als een soort stuwdam zeg maar die geblokkeerd is.

20. LittleMonsters

jup herkenbaar.. snelscheiten noemen ze dat hahahah

Share This Page