OMG!!!!! ik lig hier dubbel op de bank, wat een verhalen zeg! hahahahha... *maar ooohhh zooo herkenbaar, hihi*
OOO waarom blijf ik dit topic toch lezen... hihi heerlijk al die poep verhalen voel me net een kleuter die het woord poep en plas heeft ontdekt. Ik kan ook echt nergens anders dan thuis en als ik het dan echt niet meer houd... lees hij er al echt uit komt heb ik altijd deze problemen. - de benji-drol zo fijn.. - de eeuwige stront Pff om gek van te worden toch haha
Geen problemen meer mee sinds ik last had van obstipatie. Geloof me, als je dan eenmaal wel kan, maak je er echt wel gebruik van!
Hihi Leuke topics allemaal Hier geen Poepangst, iedereen doet zijn behoeften. Dus hier gelukkig geen schaamte daarvoor. Tja en als het stinkt, so be it ff sprayen en klaar. Maar je bent de drang wel weer kwijt....zucht....
Ik kan gelukkig overal, doe ik het niet loop ik dagen lang met een zere buik, en dan leer je wel poepen bij anderen Wat goed tegen de stank helpt, is een gewone lucifer aansteken even laten branden en uit blazen. En weg is de stank
hihi toen wij net samen woonden ging ik ook ff snel, voordat mn schoonouders kwamen. had flink mn best gedaan, net klaar, gaat de deurbel. ik wil snel doortrekken, nee hoor niks! lag de hele boel gewoon in de pot, en ik moest dus wel aan manlief vragen of die ff wil komen 'kijken'. voor dat de stortbak helemaal gevuld was, lag alle visite al flauw van de stank
Hahaha Smnee genant!!! Wat een geweldig topic dit... Ik heb gejankt... Wordt er zowaar emotioneel van!!
whahahahahahahha geweldig!!! ik had laatst ook zoiets op me werk...moest echt onwijs nodig dus ik ff zitten bauten op de plee loop de wc uit er gelijk achter me komt een collega binnen en die neemt dus dezelfde wc.... Gatverredaammeee hoorde ik achter me...heb je dat niet geroken Cyn...ik zeg nee me neus zit verstopt hoezo...
hahah wat een geweldig topic dit, heb vreselijk kunnen lachen. Hier totaal geen last van kan het overal zonder schaamte. Iedereen moet toch?
3 maanden?! Nu na 7 jaar poep ik nog niet bij mijn schoonouders Ik heb een fobie voor ergens anders poepen dan thuis!! Dus nee zelf nu ga ik nog naar huis als ik merk dat ik moet...hahaha!
Haha nou vooruit.. Ik was bij m'n vriend in Oostenrijk. Hij woont nog bij z'n ouders, en hij moest overdag wel gewoon naar z'n werk. Maargoed, ik had m'n laptop meegenomen, dus ik vermaakte me verder prima. Ik zat gewoon in z'n kamer op een bureaustoel naar Youtube filmpjes enzo te kijken, en vanuit het niets kwam het opeens, een enorme diarree aanval. Het kwam ECHT vanuit het niets, want ik kon niet eens opstaan voordat de hele lading er al uit was. Gevolg: Het kwam zelfs helemaal uit m'n broek aan de bovenkant (zitten, dus niet veel plaats om te 'vallen', dus dan duwt het zich maar omhoog, zucht), dus de rand van m'n broek en de onderkant van m'n shirt zaten ook helemaal onder. Ik snel, zo stiekem mogelijk naar de wc (z'n moeder was niet thuis, zijn vader zat in hun slaapkamer achter de computer, maar daar moest ik dus wel langs om bij de wc te komen, ik was bang om gezien te worden joh, haha). Nou heeft hun wc geen eens een slot, extra zenuwen dus, want dit zou wel een tijdje duren om schoon te maken en straks had ie niet door dat ik erop zat en kwam ie opeens binnenwandelen.. Maargoed, schoonmaken schoonmaken schoonmaken dus, er kwam echt geen einde aan, de wc-pot lag helemaal vol met zowel droog papier als natte doekjes, bij elke veeg werd er weer iets anders vies, enz. enz. enz. Nou wilde de wc de dag ervoor niet doorlopen, dus die hadden ze ontstopt en die werkte weer prima. Maar ik wilde toch geen risico nemen, dus ik viste 2/3e van het papier weer uit de pot (ja, ieeehw), zodat het niet zoveel was en ik het zonder problemen gewoon in drie keer kon wegspoelen. Dacht ik. Het kwam allemaal gewoon weer omhoog, nog net niet de pot uit. Maargoed, daar zit je dan, in een wc vol met poep en papier, met poepkleren en allemaal vieze poepdoekjes op de grond. De ontstopper stond niet in de wc zelf, dus ik kon helemaal niets doen. Dus ik ben de wc uitgeschuifeld en heb met tranen in m'n ogen die vader om hulp moeten vragen. Manmanman, wat schaamde ik me, een volwassene en dan zo'n enorme troep maken, waarvan iemand anders het dan ook nog moet opruimen.. Ik voelde me echt net weer een baby. Op Skype tegen m'n vriend kort verteld en dat ik me afschuwelijk voelde, die kwam zo snel als hij kon naar huis, ik inmiddels wel andere kleren aan natuurlijk, maargoed ik voelde me nog steeds enorm vies, en uiteindelijk heeft m'n vriend me moeten schoonboenen onder de douche (het zat zelfs op m'n rug, en daar kon ik dus niet bij..) Manmanman, ik denk dat dat het meest beschamende moment in m'n leven is geweest.. Ik durfde z'n ouders niet eens meer aan te kijken, vooral z'n vader niet.. (Hij had het tegen z'n moeder verteld, lekker hoor, maar die kwam gelijk naar me toe, dikke knuffel, dat het iedereen kan gebeuren, dat ik me echt niet hoef te schamen en me niet schuldig hoef te voelen, dat ik niet meer verdrietig moet zijn, want dat is niet goed voor je hart, enz. Hartstikke lief natuurlijk, maar ik wilde er eigenlijk niets meer over horen.. )
OOOO die is echt erg!!! Ik benoem jou tot schijtkoningin van dit topic!!! Zit wel met tranen over me wangen en manlief maar vragen wat er aan de hand is! Hihi mooi niet dat ik dit vertel dat is hij straks ook lid
Het schaamrood stijgt me nu alweer naar m'n wangen haha. Ik vond het echt heel erg, dus zodra ik daar ook naar IETS voel in m'n buik, ren ik gelijk weer naar de wc, want dat wil ik echt nooooit meer. Ben bijna bang om er weer heen te gaan..