met recht schijtzooi!! hahaha oooh wat erg...ja ik zou me ook kapot schamen, maar ja je deed t niet expres
Ik ben echt vergeten wat die vader ook alweer zei, want dat was het meest hilarische.. Ohja! 'No problem, no problem, KANN PASSIEREN'
Oh, de tranen rollen over m'n wangen van het lachen, hoewel het lachen me toen verging.. 'No problem! I make! I make! Kann passieren! I make!'
En toen je me dat vertelde zat je daar nog, was het net gebeurd.. En ik lag hier echt helemaal op de grond maar vond het ook zó sneu voor je.. Arme jij kann passieren.. rofl rofl rofl
Aaaahahahahaha wat een verhaal joh... vind t wel erg voor je, maar het is echt te hilarisch! Op dat moment zou ik me trouwens ook rot schamen....
Micchan, wel een geweldige vader en moeder zeg! Die zagen gewoon hoe rot je je voelde en ze hebben het heel relaxed opgelost. Die vader die gewoon met de ontstopper het probleem 'te lijf' ging en dan de moeder die je nog geruststelde achteraf, echt superlief. Ook lief van je vriend dat hij je waste onder de douche. Kann passieren, haha maar zo is het wel. Ik heb een levendige herinnering dat ik als peuter van nog geen 3 ein-de-lijk op de wc durfde te poepen, maar zelf afvegen ging nog niet. En toen moest ik en was mijn moeder niet thuis. Wie wel thuis was, was mijn vader en die riep ik. Hij kwam de wc in en begon onder luid gemopper en gehoest (lees: gekokhals) mijn billen af te vegen. En ik zat me als peuter schuldig te voelen dat ik dat nog niet zelf kon. Ik heb er direct obstipatie door gekregen en durfde heeel lang niet meer op het toilet te poepen.