hallo, hoe vaak poepen jullie babys? Ik weet dat ze maar eens per week hoeven te poepen als ze alleen bv krijgen, maar nu eet hij ook groente en fruit en pap. Rune is nu 7 maanden, maar hij heeft al erg lang last van niet kunnen poepen, en inmiddels ook aambeien. Ik gebruik nu (hij dus ) al een week lactulose, maar hij heeft pas twee keer gepoept sindsdien... Is dat niet te weinig? groetjes, lidwina
Toen ik net was begonnen met bijvoeden had Sven ook last van zijn darmen, hij kon niet goed poepen. Heel veel persen en toen het kwam was het een hard keuteltje. Ik ben toen even gestopt met de bijvoeding en weer overgegaan op volledige borstvoeding. Na twee dagen was zijn poep weer normaal en ben ik weer voorzichtig begonnen met bijvoeding. Succes met je kleine mannetje
Hier in het begin met der bijvoeding ook verstopping... zogauw ik het merkte stopte ik de bijvoeding en gaf weer een paar dagen volledig bv als het over was dan begon ik weer voorzichtig. Na ong een maand waren zn darmen eraan gewend.
bedankt voor jullie antwoord. hij heeft al heel lang last van zijn darmen, en al aambeien van voor de bijvoeding het ligt dus niet aan de bijvoeding, maar ik ben wel bang dat het daardoor erger word. ik hoop dat de lactuloze beter gaat werken, anders toch maar weer de dokter bellen groetjes, lidwina