tja, mijn darmen zijn ook wat van slag door de hitte, maar het zou ook gewoon toeval kunnen zijn. Hier soms ook een paar dagen 3 of 4 poepluiers zonder dat ik ook maar 1 oorzaak kan vinden...
zou het daar mee te maken kunnen hebben?? mijn manneke poept al onverklaarbaar veel de laatste dagen...
Wat gek, ik heb juist het idee dat Mischa minder poept... Ik dacht dat dat kwam doordat hij veel vocht uitzweet. Dan ga ik me dus toch afvragen of het gewoon toeval is.
Als het echt dun is is het diaree, is het stevig dan niet... mijn zoontje poept ook meer met de warmte. geen diaree. hij drinkt ook meer met de warmte wellicht komt het daar door? En mijn zoon laat ook weer winden nu
hier juist een meisje die ik met dit weer echt veel meer te drinken moet geven omdat ze anders niet kan poepen met de warmte
nou ik heb haar wel iets vaker (lees: ipv elk 2 uur elk anderhalfuur) aangelegd. raar hoe anders het is met de kinderen
Als je meer drinkt zit er dus meer vocht in je lichaam wat afgevoert moet worden. DUS kan het zijn dat de poep wat dunner is als normaal (en het volume word dan meer dus misschien daarom meer poepen?). Als je BV geeft dan kan je sowieso al dagen niks krijgen en dan ineens 4x p dag om vervolgens weer n dag niets aan poepluiers te hebben. (zolang het maar een of n aantal keer p week is is daar niets mis mee) Zowiezo is meer poepen niet zo erg zolang het er goed blijft uit zien. Niet poepen is flink erger. Als kindjes harde poep hebben dan moet er meer vocht in dmv meer water bij de FV of een flesje met water oid. Tot zover mijn poep ervarings verhaal