Verkleiner Maxi Cosi

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skye, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Wanneer kan ik de verkleiner uit de maxi cosi halen. Ze is nu 3,5 maand ou. Zou dat nu al kunnen. Wanneer hebben jullie dat gedaan?

2. moniqueheezen

moniqueheezen Niet meer actief

Onze kleine is nu bijna 5,5 mnd en wij hebben de verkleiner er sinds een paar dagen uit omdat hij er nu pas een beetje goed inzit, hij is nu ruim 9 kilo.

3. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Het hoofdeinde hebben wij er wel in, maar dat schuim waar haar billen op zitten hebben we eruit gehaald.

4. Skye

Skye Niet meer actief

Volgens mij is dat hoofdeinde en dat schuimding bij mij 1 stuk en kan ik die niet apart erin doen. Maar ik ben zo bang dat ze niet goed ondersteunt wordt als ik de verkleiner eruit haal. Het lijkt alsof ze dan heel diep zit en dat haar ruggetje dan niet goed onderseunt is, of denk ik dat maar

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb hem er met een maand of 3 uitgehaald geloof ik.

6. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Wij hebben volgens mij met 4,5 maand het stuk schuim bij zijn billen eruit gehaald, verkleiner bij zijn hoofd zit er nog wel in, moesten we wel een stukje omhoog schuiven maar dat gaat goed zonder de verdikking bij zijn billen.

7. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Wij hebben de verkleiner er vorige week uitgehaald, is ook uit een stuk. Niek zat zo moeilijk in de maxicosi toen de verkleiner er in zat. Had eerst ook zoiets van zal hij wel goed zitten zonder verkleiner want het zit zo diep. Nou ben d'r helemaal blij mee, hij zit er veel rechter in en kan alles ook lekker goed zien.

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

hier met 3 maanden eruit gehaald. hij zat er echt klem tussen met zn hoofd en met die hitte was t niet te doen man, zitten helemaal ingepakt dan.

maar hijs ook al 7.5 kilo :D dikkiedik.

9. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Hier hebben wij het er met bijna 3 maanden uitgehaald.
    Ze zat zo verfrommeld in dat ding :)

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ook bij 3 maanden.
    Vond dat ze een mega onderkin krijgt.

(jou topic brengt mij ook op een vraag, ff me eigen draadje maken)

11. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    Bij ons met ruim 2 maanden eruit gehaald. Maar nu is onze meid wel lang. Toen ruim 60 cm. Dus ze lag echt niet lekker meer. Hoofdje helemaal scheef enzo. Zonder verkleiner was het weer helemaal goed.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.811
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    toen wij hem eruit moesten halen, vond ik de overgang ook groot. Dus ik heb eerst nog een tijdje 1 of 2 hydrofielen (opgevouwen) onder haar billen gelegd en in het begin ook nog een rolletje bij haar hoofd.

13. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Weet niet meer op welke leeftijd wij hem er precies uitgehaald hebben, maar hebben dat gewoon gedaan wanneer het goed voelde!
    Ons zoontje begon echt te 'vast' in dat ding te zitten en het werd toen echt krap, ding eruit was toen veel beter!

Echt een leeftijd staat er niet op denk k, gewoon doen als je denk dat je kleintje er te groot voor wordt!

14. Skye

Skye Niet meer actief

Nou, ik heb hem er vandaag uitgehaald. Het was niet te doen meer, met die hitte en dan helemaal verfrommelt in die maxi cosi. En ze zit volgens mij wel lekker. Dus bedankt allemaal voor jullie reacties. Zo te lezen hebben wel meerdere mensen het er met 3 maanden uitgehaald.

15. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    De zwarte stof is ook een geheel, maar dat onderste schuimblok kan je eruit halen. Mevrouw is ook al 60 cm!

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb het stukje schuim dat onder d'r billen zit er met 3 maanden uitgehaald.

Het gedeelte bij d'r hoofd heb ik een stukje omhoog gezet. Die kan bij die van mij nl versteld worden. Nu heeft ze nog wat ruimte boven in.

Als ze nl. in slaap valt dan heeft ze nog wat steun. Zolang ze er goed in zit, laat ik hem lekker zitten.

17. Skye

Skye Niet meer actief

Oh, ik zie het inderdaad. Dat dat schuimding eruit kan. Ik ga eens kijken. Want als ze nu in slaap valt, dan valt haar hoofdje een beetje opzij.

18. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Wij hebben hem ook eruit gehaald (nu al) ik merkte dat Thomas helemaal erin zat opgepropt en het niet fijn vond als ik hem in de maxi cosi deed. Toen ik dat ding eruit had gehaald en hem er weer in deed zat hij behoorlijk te lachen, kan toeval zijn maar hij heeft geen 1x meer gehuild in de maxi cosi.

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    2 weken geleden eruit gehaald geloof ik...ze zat gewoon niet lekker met dat ding

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij hebben hem er nog steeds in. Ons zoontje is ruim 4,5 maand. Wel geprobeerd zonder, maar dan gaat zijn hoofdje alle kanten op en dus niet voldoende steun en ben bang dat het niet goed voor zijn nek is.

Deel Deze Pagina