Vanmorgen was ik even bij mijn schoonmoeder en die kan het woordje poepen nooit uitspreken. Als ze wat ruikt is het tegen de kleinkinderen; heb je soms een hoopje gedaan? Zo irritant vind ik dat. Zeker nu mijn zoontje net het woordje poepen kan zeggen. Maar goed ik krijg dus kriebels als mensen het meeste normale van de wereld poepen niet poepen noemen. Grote boodschap, hoopje, nummer 2, een fax uit darmstad (serieus was laatst op tv) .. ik krijg er maar kriebels van. Nu dus mijn vraag, hoe noemen jullie dat nou? Heeft het soms iets met schaamte te maken of zo?
hier noemen we dat kaka doen heel mijn familie en vriendenkring gebruikt dit , poepen is hier iets heel anders
Ik zeg : heb jij een poep gedaan? In principe is poep toch een normaal woord? Een scheldwoord vindt ik wat anders maar dat is het niet.
Hmm hier heet dat gewoon poepen Ik vind stront en scheit ofzo ook niet nodig trouwens... Net zo min als hoopjes en bahbah... En we hebben oma ook vooral uitgelegd dat billen geen vies woord is... Bij ons mag je gewoon billen zeggen en doen we niet (Nouja, zelden) aan bipsen
Gelukkig maar was al bang dat het aan mij lag Ik zeg ook gewoon heb je een poep gedaan. Of moet je poepen? (tegen mijn zoon niet tegen mijn man hahaha)
Gewoon poepen, toch niks geks aan? aan m'n zoontje vraag ik meestal: heb jij poepie in de broek? Of we noemen het kleien
Hier ook gewoon poepen. Bij mijn zus inderdaad kaka, maar ja die woont in België en daar heeft poepen een andere betekenis
ook gewoon poepen, mijn schoonouders zeggen drukje en mijn ouders drukker..... misschien netje maar ik vind het veel viezer klinken.... brrrr....
haha,, leuk dit Ik noem het ook gewoon poepen hoor. zoontje roept nu ook hard poep als hij heeft gepoept. Mijn ouders en schoonouders noemen het drukken. Moet je drukken, heb je drukje gedaan.. VRESELIJK! gek genoeg krijg ik daar juist de kriebels van!
ik poep gewoon. of ik ga effe kleien( meer als grapje) aan mijn kinderen vraag ik gewoon of ze gepoept hebben.
Hier ook gewoon poepen... al zeg ik soms ook meer voor de gein kakken.... lol van ken nie kakken nie ofzo.... (dat ik zwanger was vrij normaal)