een hoopje?????? Dat meen je toch niet he...o nee dat zouden ze van mij echt niet mogen zeggen, het zijn geen hondjes.
Mijn schoonouders zeggen drukken. Nou ik vind t verschrikkelijk. Maar nu is Sven zindelijk, dus hopelijk moet ie daar binnenkort poepen, want zelf zegt ie heel normaal: ik moet ff een poepie doen, een hele grote berg Laatst zei die ook: er zit een bruine beer in Nou, dat heeft ie dus echt niet van ons.
Poeppie daan?? ( goed nl) of stinkie daan?? Wij volwassenen gaan lekker bultje poep'n of schijten Pratende poep?? Hmmm klinkt gezellig, maar ben t nig niet tegengekomen
Wij zeggen gewoon poepen. Maarre vroeger leerden wij 'drukken' Nu ik daar zo overna denk vind ik dan minstens zo vies klinken whoehaaaa.....
Ik noem het ook gewoon poepen. Mijn moeder noemt het een drukje...... Ik krijg echt jeuk als ze dat zegt haha. Mijn man zegt vaak schijten... Ben ik ook niet zo van gecharmeerd, vooral niet als ik in een supermarkt loop en m'n zoontje roept ineens vanuit de andere kant van de winkel 'mamaaaaaa, ik moet schijten!!'. Om één of andere vage reden zegt hij thuis altijd poepen, maar wanneer we ergens anders zijn zegt hij schijten.. En bedankt papa!
Wij zeggen poepen (alleen tegen/over Roos,ik zelf zeg gewoon dat ik naar de wc ga) maar als m'n nichtje erbij is zeggen we tegen haar wel 'kaka'. Mijn schoonzus is namelijk van Belgische afkomst,gezin woont ook in België (paar km over de grens) en ze gaat in België naar de crèche. Tja,daar moeten we dan wel rekening mee houden vind ik. Mijn schoonouders zeggen ook drukken,vre-se-lijk vind ik dat
Poepen....ik kan het niet mooier maken dan het is. Drukken vind ik echt vreselijk. MIjn dochter roept trouwens flink hard (waar we ook zijn) dat ze moet poepen en na afloop roept ze nog even net zo hard waar ze haar poep op vindt lijken.... "Mama, ik heb een banaantje gepoept!!!!" of "Het lijkt net een gehaktbal!! Erg charmant....
Gewoon poepen . Behalve als we in België zijn. Daar verstaan ze onder even poepen wat anders . Verder het beestje gewoon bij de naam noemen.
Hier ook gewoon poepen. Het is maar een woord, snap niet wat er zo raar aan is. Je maakt het raarder als je er wat anders van maakt vind ik..haha
hier ook gewoon poepen. m'n oma en moeder zeggen drukken, maar ik vind: op een knopje kan je drukken en op de pot/wc poep je. Je zegt toch ook niet: er ligt druk in de pot hahaha