hier tegen de kleintjes zeggen we altijd stinkepoep gedaan hihi verder is het gewoon poepen niets mis mee
Hier ook poepen Maar ik kan me niet druk maken als mn moeder eens zegt "Zo heb je een drukje gedaan?". Ik weet dat ze het lollig bedoeld. Om sommige heb ik echt moeten lachen, ruggegraat verlengen hahahah nelson mandela op de trein haha
Gewoon poepen. Bij mijn ouders was het vroeger drukken, een drukker doen. Nou, ik ben altijd maar wat blij als ik niet hoef te drukken en mijn smeuïge poep er gewoon uitglijdt. Mijn moeder krijgt ook nog steeds een rolberoerte als ik vraag aan mijn zoon of hij soms moet poepen.
Wij gebruiken gewoon Poepen. Met het meisje hebben we het over kaka. Maar zeggen ook wel eens schijten.
Ik vind het altijd wel grappig want in België wil poepen wel iets heel anders zeggen. Laat ons zeggen dat het in België een ander woord is voor het o zo gekende klussen.... Als mijn nederlandse vrienden dan iets zeggen over poepen, vond ik dat best grappig...
Ligt eraan bij wie..? Bij bv. een arts zal ik het eerder over 'ontlasten' hebben. Klinkt toch wat netter haha.
Inderdaad gewoon poepen. Dat is toch een heel netjes woord? Het meest verschrikkelijke woord dat mensen kunnen uitkiezen is denk ik toch wel kakken.... Ik heb meer moeite wat ik mijn kinderen moet leren over hoe het vrouwelijke geslachtsorgaan (in algemene zin, dus geen onderdelen) te noemen. Wij praten ook dialect overigens... Vagina is lichaamstechnisch gewoon het verkeerde woord, maar schede klinkt ook niet. En dan woorden als spleet, pruim, prut, mus..... klinkt eigenlijk allemaal nergens naar en oneerbiedig. Wat leren jullie je kinderen?
nou uuh gewoon poepen... zoals het in ons nederlands woordenboek ook beschreven staat... wat ik overigens wel erg komisch vind is wie het bedacht heeft bij onze naaste buren dat poepen n.euken is hahaha... bedoel vind het een erg groot verschil... hahaha ...
Gewoon poepen. Moet je poepen, heb je gepoept. Downloaden, was een tijdje in de vriendenkring ook nogal een hit
O ik zeg vaak genoeg even een grote boodschap doen. Maar gewoon poepen kan ook. Mijn dochter zegt mama als ze op de wc zit en ze roept me dan weet ik al dat ze gepoept heeft plassen heeft ze mij niet echt meer bij nodig dan zegt ze mama ik heb gepoept en geplast haha zo kan het ook. Zoon zegt niks. Die gaat gewoon zitten en dan duurt het lang en dan zeg ik is het weer zo ver.
Mijn schoonmoeder zegt ook 'drukje doen'... Pfff, echt irritant. Ik heb dr al gezegd dat mijn zoon toch echt heerlijk POEPT altijd .
Gewoon poepen. Alleen als ik in Belgie ben, gebruik ik even een ander woord, want daar betekent het heel wat anders
hier hebben we het over de hoehaa. iedereen lacht ons vierkant uit als we dat zeggen. ooit gehoord bij 'two and a half man' en we waren toevallig opzoek naar een geschikt woord. voor jongetjes hebben we het over een pipi. maar het vrouwelijk deel vond ik toch niet pipi achtig.
Wij hebben een 'plonswc' en daarom noemt ons pleegje van 5 het 'plons'. De eerste keer begrepen we hem niet toen hij zei dat hij plons had gedaan. Wij hebben het verder wel gewoon over poep.