Is jouw schoonmoeder mijn moeder? Ik erger me ook altijd zo aan "een hoop(je) doen". Tja we doen het allemaal, dus wat is er zo erg aan het woord poepen? Ik heb er geen moeite mee hoor.
Tsja, t eerste jaar zie je zoveel poep dat je er weleens een naampje aan geeft toen ze klein was noemde ik t vaak kaka, en haar kapiteintje kaka als ze weer een fijne spuitluier had. (ook wel matroosje pipi als ze plaste tijdens het verschonen) Nu heb ik het meestal over poep of een stinkie gedaan hebben. Mijn moeder heeft t ook bij mijn dochter over schijt of stront, en dat vind ik dan weer totaal onnodig.
Wij gaan bij onze kleine ook gewoon het woord poepen gebruiken, het is niet meer en niet minder dus waarom moeilijk doen?
Poep en poepen Poepie kan ook een windje zijn Drukken of een drukje vind ik erg irritant Maar ook: bruine trui breien mandela een hand geven Rokende bolus draaien kluiten etc gewoon poepen...duidelijk zat
Kakkiederrie voor de kids en mijn man zegt altijd; ik gaat het glazuur van de pot schijten. Ik zegt trouwens gewoon poepen...
Hier gewoon poepen, niks mis mee! Maar ik krijg de kriebels van mijn schoonmoeder... zij noemt het drukken.... "ze heeft een drukje gedaan" of.... "moet jij soms drukken?" (en dan dat gezicht van mijn dochter, onbetaalbaar!! )
Als ik drukken hoor denk ik trouwens aan mijn lieve omaatje.. dus vind het niet eens zo vervelend om te horen
Wij gaan altijd even de wc-eend voeren. Nee hoor, flauw. Ik zeg gewoon poepen in "huiselijke kring". Als er alleen volwassenen bij zijn en de sfeer is er naar, wil ik wel eens wat creatiever zijn, haha. Overigens heeft onze zoon dat ook al. Hij had laatst diarree en riep verbaasd; Kijk mama, stroompoep. Dat vond ik best een mooie vondst voor een kind van twee. Bij de huisarts ofzo heb ik het keurig over 'ontlasten' omdat ik poepen dan een beetje stom vindt klinken. Maar voor kinderen vind ik poepen gewoon prima.
Ik noem het ook gewoon poepen. En mijn zoon zegt altijd, mama ik moet even poep maken. Mijn schoonmoeder kan ook niet poepen zeggen. En die heeft het over een mopje draaien? Of heb je een mopje in je broek. En dan zeggen de kids: Nee oma gewoon poep! Geweldig!
Is dit mijn oma die dit vraagt? Man van de week een hele discussie met haar gehad, poepen dat zeg je niet dat is een vies woord ik zeg nou valt wel mee het hele poepproces is nou niet bepaald lekker te noemen waarom moet je er dan een mooi woord aan verbinden. Voor iets wat stinkt, er vies uit ziet en waar schijnbaar de meeste mensen niet openlijk over willen en durven te praten. Hier heet het poepen (zij wilde trouwens dat we zeggen dat we gaan drukken, ze noemt een vagina ook een tum hihi in mijn schoonfamilie hebben ze het altijd over tummetjes (snoepjes) krijg je hele rare gespreken op verjaardagen van) En mijn zoontje zegt ook poepen!
hier noemen wij het broek brullen hihi omdat jeremy het altijd n gek woordje vond poepen heb ik er wat anders op verzonnen en nu noemen wij het broek brullen hihi
Hier ook gewoon poepen. Maar ben ik bij/ met een vriendin en we gaan een dagje naar de stad dan is het eerder rook jij nog maar een peukie moet nog ff schijten, dan weet ze wel die is ff een poosje weg haha.
hier is het idd gewoon poepen of AA de duitse benaming. net als plassen meestal pipi is. dat zit er gewoon in nu hihihi of komt eruit tis maar hoe je het ziet
Hier ook gewoon "poepen" Mijn partner roept dan weleens : ik ga bevallen! Even mijn strontjong eruit gooien... Zoontjelief was aan de Diarree en zei laatst : Papa!! Er komt spuug uit mijn billen.....