Gratis product bij de Jumbo meegekregen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lt20, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hallo,

Hoe blij kan je zijn om een gratis nachtlampje? Nou heul blij :D!
    Laatst had ik bij de Jumbo nachtlampjes van Minnie Mouse zien liggen dus vandaag dacht ik zal hem meenemen voor mijn dochter. Op het schap stond € 4,99 maar de kassa scande € 5,27 dus ik zeg tegen de cassiere, het gaat me niet om dat kwartje maar de prijs klopt niet. Ging een collega van haar kijken en inderdaad ik had gelijk. Dus ze was van alles op de kassa aan het doen (ik dacht de prijs corrigeren) geeft ze me dat nachtlampje en wenst me een fijne dag :(. Dus ik zeg, moet nog betalen, nee hoor mevrouw het is gratis omdat de schapprijs niet klopte. Nou ik ben op deze manier weggelopen --> :D:D:D:D:D:D

Moest het gewoon even kwijt, je snapt wel dat ik nu die schapprijzen wel in de gaten houd haha

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik moet zeggen jumbo heeft ook een goede service. Laatst stond er een man voor me bij de service balie en die had haricoverts gekocht. Die in zown pakje zitten zeg maar. Nu bleek de binnenkant verrot te zijn. Die meneer kreeg een nieuwe pakje en zijn geld terug!! Echt goede service....

Al winkel ik niet zo veel bij jumbo heb het idee elke keer dat ze duurder zijn.

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha jou dag kan niet meer stuk ;)

xx

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Haha had ik ook een keer. Ik stond als 5e in de rij en er was maar 1 kassa open.. Toen kreeg ik al me boodschappen gratis haha

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Goed hoor!!

Wij hadden afgelopen zaterdag ook geluk, 5e in de rij, dus gratis boodschappen!!!

6. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

heb ik een keer bij hoogvliet gehad. mijn zoontje wilde een balletje hebben maar nergens te vinden hoeveel hij kostte. dus mocht hem gratis meenemen. bij jumbo ben ik ook wel eens 5de in de rij geweest maar kreeg geen boodschappen gratis.

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    het is toch 4de in de rij? ik durf dan nooit mn bek open te trekken. wat zeggen jullie dan?

8. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik had een verrotte appel gepakt bij de jumbo. Ze hebben 100 % versgarantie dus dan krijg je een grote zak vol groente en fruit gratis :). Enige wat je hoeft te doen is een medewerker van de groenteafdeling het verrotte product laten zien en dan vullen ze diie tas voor je.

5e in de rij vind ik ook altijd lastig. Moet ik dan roepen ofzo?? Zou me wel wat schamen en ben zo lang bezig of ik het echt wel goed tel dat ik waarschijnlijk al te laat ben.

9. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Oh en ik las id folder dat als je een product vindt in de jumbo waar de einddatum van vandaag of de dag erna vindt, dan krijg je het gratis (max 1 per product). Soms zie ik mensen echt graven haha, maar snap het wel: gratis is gratis.

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dan zeg ik gewoon een keer hardop tegen me man hee we zijn 5e en dan bij de kassa zeg ik nog een keer dat we als 5e in de rij stonden

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Het is alleen als bij andere kassa's geen kortere rij is en als er nog meer kassa's openkunnen.

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    En als je alleen bent?

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Is nog niet voorgekomen... Zou het denk ik bij de kassa zeggen..

14. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    datum vandaag of morgen is echt alleen voor de zuivel dat je het dan gratis krijg op de rest van de producten (vlees, vis en gebak en zo moet het echt de datum van vandaag zijn)

15. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Vorige keer was ik ook 5de in de rij maar de meneer voor me zei het gewoon haha dus die zei het tegen de cassiere en zo de boodschappen meegekregen.

Vorige week lagen er rotte kiwi's dus deze gegeven aan een medewerker van de groente en toen mocht ik een hele vers tas vullen!

16. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    hier ook een keer vijfde in de rij maar zei het ook bij de kassa en toen zei ze ja dan had je moeten roepen! Toen naar klantenservice gegaan omdat ik het vreemd vond en zij zei ook ja dan moet je roepen maar kreeg toch nog mn geld (ruim 100 euro) terug :) Vind zelf ook voorschut om te roepen haha

17. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Ik had laatst een pak yoghurtdrink die tot de dag daarop houdbaar was, dus ik dat tegen de caissière gezegd. Maar dan moest ik weer naar de infobalie om mijn geld terug te krijgen, want dat kon ze zelf blijkbaar niet verwerken:(:(. Nu stond er toevallig iemand achter haar om haar af te lossen, die het snel even voor me geregeld heeft aan de servicebalie, want ik zou echt niet de moeite genomen hebben om daar dan weer in de rij te gaan staan (op een superdrukke zaterdagmiddag).

18. Didi1

Didi1 Nieuw lid

29 mrt 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb lang bij jumbo gewerkt. Het telt alleen als je echt 4e WACHTENDE bent helaas geen 5e. Gewoon je mond open trekken en gillen ik ben 4e in de rij!
    Bij ons was het altijd zo als klanten aanhouden geef het maar mee om verdere stress te voorkomen haha.
    Ook altijd leuk om aan te geven dat je jarig bent krijg je meestal een bloemetje :D

19. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL

20. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Vaak goeie service bij Jumbo idd! Tijdje geleden had ik aardappels gekocht en die waren helemaal gaan rotten, binnen twee weken. Had ze al weggegooid, maar toen ik met mn ma weer bij de Jumbo was, zei ze je moet het gewoon ff aangeven. Dus ik gedaan bij de kassa, kreeg ik mn nieuwe zak aardappels gratis!

Maar van de week heeft mn man haarlotion gekocht van Zwitsal bij de Jumbo. Ik wil hem opbergen, blijkt ie maar half vol te zitten :( Hij heeft niet gelekt, dat ruik je sowieso wel dan... hij heeft hem dus echt zo meegenomen uit de winkel. Helaas geen bon meegenomen, dus tja...ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet... ik denk dat ik het er maar bij laat deze keer, maar vind het wel zonde moet ik zeggen... snap ook niet hoe het kan eerlijk gezegd:(

Deel Deze Pagina