Baby stinkt uit haar mond??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sanjor, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden,

Even een misschien rare vraag..
    Mijn dochtertje stinkt al een week uit haar mondje..
    Is dat normaal of moet ik er iets achter zoeken?

Ze heeft nog geen tandjes..
    Ga vanmiddag ook even naar het cb om te wegen.. Dus dan zal ik het ook wel even aankaarten..

Iemand hier ervaring mee?

Bedankt!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Die van ons stonken ook altijd uit hun mond. Toen ze wat ouder werden en tanden gingen poetsen werd het minder of het verdween.

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    misschien heeft ze last van haar keel? Mijn zoontje heeft dat als hij verkouden is.

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Bedankt!
    Hoef me dus geen zorgen te maken?!

Lisa is nu niet verkouden.. (eindelijk.. ze is eigenlijk non stop verkouden;)) Dus denk niet dat het daar van komt..

5. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook denken aan keelpijn. :)

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Bij baby's is het dacht ik vaak keelpijn/keelontsteking als ze echt uit het mondje stinken.

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ohhh.. Hoe kan ik dat zien dan? Of kan ik het niet zien?
    Ben trouwens niet naar het cb gegaan omdat ze lag te slapen.
    (is ook een achterlijke tijd om 13.00 uur! dan liggen de meeste baby;s te slapen lijkt me!)

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heb net even gegooled.. Lees ook dat het de tandjes kunnen zijn die doorkomen?! Heeft iemand deze ervaring gehad?

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Renske stinkt ook uit haar mondje en op dit moment is het 2e tandje bijna door. ZE is wel wat verkouden en verder eet en drinkt ze best goed...dus denk echt dat het van tandjes krijgen is. En geen keelonsteking o.i.d

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    thnx:)

Lisa drinkt ook best goed. Net ook nog een halve banaan op.. Dus merk niet echt iets.
    Ja vandaag slaap ze slechter en is ze wat huilerig met naar bed brengen.. Maar denk dat dit een sprongetje is..

Mijn vriend heeft trouwens wel amandelontsteking.. Maar ook pas sinds 2-3 dagen (dat wij weten) ik las dat het wel besmettelijk is?
    Pff wordt er helemaal onzeker van hahaha

11. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ziet haar tong er ook gewoon uit? Dit kan echt een forse keelontsteking zijn hoor en doet ook echt pijn! Hiermee zou ik echt even langs de huisarts gaan hoor.

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik zou ook gewoon even langs de huisarts gaan, dan weet je zeker wat er is. :)

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Net gekeken.. Maar haar tong ziet er normaal uit..
    Heb ook haar temp gemeten toenet en die was 36,5.. Als er een ontsteking is dan heb je toch ook koorts?

14. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ja in theorie wel. Maar ik weet nog dat ons pleegzoontje ook geen koorts had en echt constant verkouden was. Eerst stonk hij een beetje en kon ik ook niks geks ontdekken, maar de volgende ochtend echt gruwelijk en was het niet meer te harden en bleek de pus in zijn keel te staan. Arm ventje :(. Hij had toen echt pijn en moest toen een kuurtje en heb ik met paracetamol de pijn moeten beperken.

Is het na het drinken iets minder? Dat kan ook wijzen op een beginnende keelontsteking.

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Zo he! das schrikken dan!
    Lisa is eigenlijk non stop verkouden alleen nu even niet.
    Ik zal zo naar haar fles van 18.00 uur even kijken..
    Maar wat ik me dan af vraag: zou ze dan niet ziek moeten ogen? Geen koorts, ze speelt lekker zelf.. geen gejammer. Alleen ff met inslapen.. Ze is zoals ze gewoon is..

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    keelpijn of tandjes??

Bij mijn kids stinkt het als ze keelpijn hebben

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ze heeft net haar flesje op Haar tongetje is alleen iets witter dan normaal.. Ze ging wel huilen voor haar flesje.. doet ze normaal nooit en ze heeft 180 cc + 50 cc extra gedronken terwijl ze normaal maar 130 cc drinkt rond dit tijdstip..

18. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Mijn dochtertje van 15 maanden heeft het bijna iedere keer als er tandjes doorkomen.
    Maak je er niet teveel zorgen over.
    Als je dat wel doet kan een bezoekje aan de huisarts natuurlijk geen kwaad.

19. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Een witte tong kan ook Spruw zijn, maar ook een teken van keelontsteking (zo begon het dus bij dat kleine ventje). Overigens wil ik je niet al te veel aan het schrikken maken, maar ik vind het nog steeds van mezelf stom dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken. Hij had gewoon pijn, al liet hij het echt nog niet zien in het begin. Pas toen het echt pijn ging doen en we dus al best een stuk op weg waren (de volgende ochtend dus), ging hij pas ziek ogen en kreeg hij hoge koorts, maar ik had die lucht al een paar daagjes geroken.

Bij Spruw willen ze echt niet drinken en hebben ze een witte aanslag op de tong en moet je met een creme op de tong weg zien te krijgen.

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Spruw ken ik wel ja.. Dat heeft ze al een paar keer gehad. En dit is zeker geen spruw.. Die witte waas was wel na 1,5-2 uur weg na de voeding..
    Mijn vriend moet morgen voor zijn ontsteking van de amandelen naar de HA en dan vraag ik wel metteen of ze bij Lisa ook even willen kijken..
    (ze zien me weer aankomen:p Heb een abonnement bij de HA:p)

Deel Deze Pagina