poepen in bed, laten liggen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caithlin79, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker weten verschonen. Anders krijgt hij verschrikkelijke uitslag. Uiteindelijk wordt hij trouwens ook wel wakker van zo'n vieze luier.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Verschonen! Overdag is het dan maar jammer als ze wakker zou worden en 's nachts slaapt ze echt wel weer verder. Zo had ze laatst een poosje dat ze niet lekker was ( spruw + medicatie hiervoor ), ze sliep bij mij in bed en ik vroeg me eerst af waarom dochter wakker was ( 1 uur 's nachts ) vervolgens rook ik iets zuurs.. Verschoond, terug naar bed en weer slapen!

3. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hier ook verschonen, al ruiken we het lang niet altijd. Maar als ik het weet kan ik haar niet laten liggen....

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik maak haar niet wakker, nergens voor, tenzij we echt de deur uit moeten voor iets dringends oid. Ze slaapt nooit echt lang, 's nachts hooguit 4 uur ofzo en overdag hooguit twee, dus stel dat ze zou poepen in haar slaap is de kans erg klein dat ze er lang in ligt. En als ze poept wordt ze er meestal zelf wakker van - dan verschoon ik haar natuurlijk wel direct. Van uitslag nooit last gehad.

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Mijn baby had het in de kraamweek erg veel. die poepte ook bijna elk kwartier! hahaaha.. dus de kraamverzorgster had op een bepaald moment zoiets van laat t maar. schiet niet op zo kind moet ook slapen. dat hebben we dus ook wel een periode gedaan. maar nu poept hij netjes als hij wakker is.

bij de oudere kinderen heb ik ze als ze ouder waren wel altijd verschoont. dat waren ook flinke luiers. en vaak kon je die gewoon half slapend verschonen.

6. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Net ook zelfde situatie hier. De zure stank kwam me echt tegemoet. Heb een klein flesje gemaakt en hem verschoont en weer terug gelegd en hij ging wel moperen, duimpje erin en hij ging weer slapen

7. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mijn ventje poept ALTIJD na de eerste fles. Kan er de klok op gelijk zetten haha dus hij ligt er nooit in.
    Kraamperiode had ik pampers new baby die de poep ook absorbeerde. Hij had toen nog regelmatig spuitluiers, dan moest je wel verschonen want anders zat het in zijn nek. Maar als hij een klein poepje had gedaan en hij sliep liet ik hem wel ff liggen. Merkte het vaak pas als ik hem erna verdroogde..

8. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    In bed verschonen, behalve alstie tot ze nek toe (zeker in het begin) onder zat:D

9. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Hier slapen we er eigenlijk alledrie gewoon doorheen :)
    's Ochtends worden we gewekt door een heel vrolijk jongetje waar een walm vanaf komt.
    Hij poept in zijn slaap en wordt er niet wakker van en ik ga niet mijn wekker zetten om te ruiken of hij heeft gepoept :p

Overdag tijdens zijn middagslaap hoor ik hem ook niet.
    Maar dan heeft hij ook vaak een geurige verrassing voor me.

Wat ik apart vind is dat we hem in zijn slaap niet horen, maar als hij poept als hij wakker is moet dat met een hoop kabaal ha ha ha.

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Eruit halen en verschonen! En nou ja dan is slaaptijd voorbij, ach ritme haal je verder op de dag wel weer een keer in...en als ze savonds poepen dan gewoon weer terug leggen, soms een klein flesje melk geven(als ze nog heel klein zijn)
    Sommige kindjes laten zich ook gewoon weer terug leggen in bed trouwens...

En nu ze groter is en als ze bijv. savonds nog poept in bed, dan kan ik haar verschonen en daarna gewoon weer in bed leggen en gaat ze gewoon weer slapen hoor...

11. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Als ze er zelf wakker van worden ga ik ze verschonen, dag of nacht. Maar als ze er niet wakker van worden, hoe weet je dan of ze gepoept hebben? Ik loop niet continue het kamertje binnen om te ruiken hoor!
    's Nachts gebeurt het hier trouwens vrijwel nooit, tenzij de oudste echt ziek is. En overdag kom ik er pas achter na het slaapje (die soms wel eerder is afgelopen als er gepoept is).

12. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    hier haal ik liam 's ochtends standaard met een poepluier uit bed.
    hij wordt er niet wakker van en ik hoor het ook niet. ik kan snachts ook niet even gaan checken of hij gepoept heeft want als ik zijn kamerdeur al open doe is hij klaar wakker en wil hij niet meer zo snel slapen. dus als hij slaapt en ik heb het niet door dan kan ik het ook niet weten en komt het pas als hij wakker is. wordt hij er nu wel wakker van of ik merk het dan verschoon ik hem wel gelijk.

soms vraag ik me ook wel eens af of hij het misschien doet op moment dat hij wakker wordt aangezien hij eerst nog en half uur in bed ligt te spelen voor hij mij wakker begint te huilen.
    met verschonen lijkt het ook vaak nog vers dus vermoed dat hij eerst met het wakker worden zijn luier aan het vol poepen is en daarna mij wakker maakt.

maar vanochtend was het aan zijn billen geplakt en uitgedroogd dus dat heeft hij vannacht denk ik al gedaan. maar dat komt bijna nooit voor.

Deel Deze Pagina