Pffff om gek van te worden.. Met plassen nooit een ongelukje. Maar poepen is een drama! doet ze eigenlijk altijd (1 x per dag) in haar broek. Als ik het merk en ik vraag het of ze moet poepen zegt ze nee en 3 min later zit het in haar broek. Vaak als ik het merk en ik zet haar op de wc doet ze niks, maar daarna wel in haar broek.. Om moedeloos van te worden. Al van alles geprobeerd. Zelfs als ze in haar broek gepoept heeft zegt ze het vaak niet eens gelijk.. Plassen echt nooit een probleem geweest en gaat super goed. Hoe ga ik dit verder aanpakken? Ik weet het niet meer zo goed..
Zo ging het eerst ook bij onze zoon. Hij heeft ook nooit problemen gehad met vieze luiers, dus hem in z'n vieze broek laten lopen had geen zin. Wel merkte ik dat hij wel liever poepje op potje deed ipv op de wc. Dus eerst potje er weer bij gepakt. Maar eigenlijk is het vanzelf langzaam aan goed gegaan. Geen tips dus, behalve heb geduld. (Hoe frustrerend het ook is )
Ja hier hetzelfde ( al heeft hij af en toe ook nog een plas ongelukje) Geen idee wat ik er tegen moet doen. In elk geval niet boos worden. Ik hoop dat er nog wat tips zijn
Mijn oudste poepte ook in zijn broek, totdat hij een keer in z'n blote billen liep en moest poepen. Hoe moest dat nou?? Toen snel op het potje. We hadden beter voor de wc kunnen kiezen, want ook de overgang van potje naar wc is nog weer drama geweest. Lees nog wel eens dat je ze ook op het potje kunt zetten waar een luier in ligt (open). Zodat ze kunnen wennen aan het zittend poepen.
Oh heel herkenbaar! Mijn jongste is nu een paar weken plaszindelijk maar poepen lukt niet. Vandaag poepte hij ook nog eens in zijn zwembroek. Hij klom wel eerst netjes uit het zwembad
Hier ook nog zo'n dametje. Is al helemaal zindelijk sinds ze 2,5 is. En sinds een kleine week poept ze elke dag in haar broek. En waarom?? Geen idee. Ze wil niet poepen zegt ze. En uiteindelijk kan ze het niet meer ophouden en moet ze wel maar dan niets zeggen en gewoon in haar broek doen. Grrr... Om gek van te worden.