Ik vond de dozen van Prenatal en Etos leuk, maar die van Kruidvat viel tegen. Ben benieuwd wat er in de doos van Baby-Dump zit.... Kortom is het waard om deze doos op te halen? https://www.zwangerschapskadoos.nl
Ik vond het een leuke doos (leuker dan Etos iig). Er zat een knuffel in, slabbetje, romper, tuitbekers, eetlepeltjes en nog meer maar dat weet ik niet meer. Ik vond hem iig de moeite waard!
hoi, kreeg gister zelfs een doos van onze apotheek (kring) echt super leuk met een knuffeltje, billenzalf en heel veel nuttige informatie
Vond hem ook wel leuk! Er zit ook nog een bon in voor 5euro korting op kleertjes. Altijd mooi meegenomen
Jaa vond de doos van de babydump ook wel leuk! lief knuffeltje enzo.. De doos van de kruidvat vond ik een beetje tegen vallen, maar ach mag niet klagen.. Het is gratis dus moeten we maar tevreden zijn met wat we krijgen he! ze hadden ook niet aan baby dozen kunnen doen.
is het ver rijden daarheen. ben een echte tomtom maar niet heus haha weet soms de weg hier niet eens alleen in vld kom ik uit de voeten haha
Ohh wilde zeggen; kom maar op.. ik heb nu alle dozen opgehaald die er waren.. maar toen zag ik dat het om die van de babydump ging.. en daar ga ik volgende week pas naar toe Ben benieuwd wat erin zit.. van mn schoonzus kon ik herinneren; een knuffel, drinkbekertjes, lepeltjes, een billendoekjeshouder en de rest weet ik niet meer. Ik vond trouwens die van de Kruidvat wel leuk.. maar misschien kwam dat omdat ik me had voorbereid op een doos vol folders.. terwijl er toch nog redelijk wat inzat (friso bewaarbus, friso voeding, tommee tippee flesje, natusan wasgel, blikje redbull, kruidvatluiertjes en dan wat folders)
Tummetje, ik ga ook pas maandag de doos van Baby-Dump ophalen. Haha ik had misschien een beetje teveel van de kruidvat-doos verwacht, maar achja ben er wel blij mee. Ik had mij voor januari ingeschreven dus had nog recht op de doos. Voor hetzelfde geldt was ik te laat en had ik niets gekregen. (doos is afgeschaft bij kruidvat)
Ja, dat wist ik van de kruidvat.. ik dacht; nou.. hij is er toch niet.. en toen hij er wél bleek te zijn.. dacht ik; toch alleen folders haha Maar dat viel wel mee..