ik heb sinds gisteren steeds een wat vervelende zeurende buikpijn/krampen in mn onderbuik!! wat kan dit zijn?? maak me wel een beetje zorgen. het zit net op de grens van mn schaambeen en mn onderbuik. hebben meer meiden hier last van?? En kan ik het beste de vk even bellen morgen?? liefs Emmie
denk het niet hoor, heb ik ook wel eens last van. meestal ben ik dan net even iets te druk geweest. of het is gewoon je baarmoeder die aan je banden trekt. maar als je het niet vertrouwd kun je altijd bellen!
Ik denk de baarmoeder die aan het groeien is.. Blijf je twijfelen bel dan gewoon want onnodig ongerust maken is ook niet prettig!
Ik denk dat het je banden zijn, waarschijnlijk idd dat je iets te veel hebt gedaan..... lekker een warme kruik erop doet wonderen of tijgerbalsem helpt ook heel goed
ik denk ook dat dit het uitrekken van je baarmoeder/banden zijn.. ik heb dit ook en ben ermee naar de vk geweest, die zei mij hetzelfde en hoefde me geen zorgen te maken!
ik heb het zelfde... ik denk dat het bandenpijn is Que: volgens mijn informatie is tijgerbalsem helemaal niet goed tijdens je zwangerschap...
Hallo, Ik herken dit ook!! Maak je niet teveel zorgen dan trekt het vanzelf wel weg. Wat weleens wil helpen (bij mij in ieder geval) is een lekker warm bad of douche Succes ermee Groetjes Klungel