21 weken zwanger en langdurig snel opvolgende harde buiken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Desini, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Ik maak me een klein beetje zorgen, ik ben nu bijna 22 weken zwanger. Vanmorgen toen ik opstond en even iets uit de koelkast pakte liep er ineens een straal water langs mijn been, het was geen afscheiding en leek me geen urine aangezien het niet heel gelig was en daarbij voelde het ook totaal niet aan alsof ik wat urine verloor. Ik legde me er toch maar bij neer dat het geen vruchtwater kon zijn zo vroeg in de zwangerschap en toch wat urine geweest moest zijn.
    Nu heb ik echter al bijna 3 uur lang harde buiken en ze houden behoorlijk lang aan en blijven vrij snel weer terugkeren. Gisterenavond had ik ook al harde buiken, maar geen 3 uur aan een stuk.
    Ik heb echter geen pijn van de harde buiken, het wordt nu een vervelend gevoel omdat het al zo lang bezig is maar pijnlijk wil ik dit niet noemen en ik ben ook geen straaltjes water meer verloren. Ook voel ik nog veel leven en met name wanneer de buik zich weer ontspant. Dat vind ik toh weer geruststellend.
    Moet ik me toch druk maken zolang het niet pijnlijk wordt en ik gewoon leven voel?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi desini,

Bij twijffel verlies van vruchtwater of twijffle van het hebben van weeen altijd bellen!!!!
    DUs als je nog steeds van een van beide last hebt moet je echt even bellen!

Imke

Deel Deze Pagina