Hay! 3,5 maand geleden hebben wij een prachtige dochter gekregen. Laat ik even voorop stellen: Ik ben op dit moment aan de pil, ik geef borstvoeding en we doen 'het' niet echt heel vaak, dus zwanger ben ik echt niet. Maar nou heb ik sinds een paar weken weer dezelfde klachten als in het begin van de zwangerschap: Menstruatie blijft uit, geen eetlust, hoofdpijn, veel afscheiding, rommelende darmen en steekjes onderbuikpijn. Eigenlijk precies zoals de vorige zwangerschap. Dus ik vroeg me af, is dit nou ontzwangeren? (of heb ik gewoon een ordinaire griep te pakken)
Ik had daar ook last van maar was toen nog niet aan de pil. Lichamelijk merk ik nog steeds best veel dingen; veel honger, geen kaas meer lusten, misselijk, moe. Zeg ook echt steeds tegen mijn man: nou, dit is dus wat ze bedoelen met ontzwangeren
Daar had/heb ik ook last van, vanaf dat mijn zoontje 3 maanden was. Ik voelde me net weer zwanger! Nog steeds word ik misselijk van sommige geuren, ruik ik sterker, hoofdpijn, af en toe steekjes/kramp bij mn baarmoeder, moe.. Ik slik sinds vorige week de pil en sindsdien heb ik er wel minder last van gelukkig. Maar dat wijst er dus al op dat het echt iets hormonaals is.
Had ik ook. Zelfs dat ik "iets" voelde bewegen in mijn buik. Gelijk test gedaan. Niks aan de hand gelukkig