Mijn zoontje heeft erg last van zweetvoeten, echt vies. Hij heeft nijntje schoenen van de scapino. Zijn er hier meer die er last van hebben bij de kinderen dan? Iemand tips wat voor schoenen hij beter kan dragen? Hij is ook net toe aan nieuwe schoenen dus ik wou nou kijken of er wat anders is wat misschien beter is.
wat goed helpt is boorzuurpoeder in de schoen te stoppen. Een thee lepel 's avonds in de schoenen goed verdelen. en de volgende dag gewoon in de schoenen stappen. Want boorzuur haalt de zweet geur weg. schoenen niet laten drogen bij de verwarming. het mooiste is 2 paar schoen voor afwisseling want schoenen moeten goed drogen. de aantal uur dat je schoenen draagt moet je ze ook drogen we zweten een borrel glas per dag alleen al bij de voeten. en Pedicare is een zalfje want ook goed werk. maar ik weet niet vanaf welke leeftijd je dat mag gebruiken. dat is een kuurcreme en dat werk ook super goed. (niet voor iedereen want elke voet reageert anders) S6 er mee
goeie tip om uit te proberen... hier hebben we al meerdere schoenen eerder teveel haha... maar dat afwisselen helpt niet echt
het afwisselen help misschien niet zo voor je gevoel maar het is beter voor de schoenen en kans op schimmel. want vocht is schimmel dol op.
Mijn dochter heeft ook zweetvoeten in Scapino schoenen, ze zijn prima maar maar gedeeltelijk van leer. Ter vergelijking compleet leren dure schoentjes gekocht en je merkt wel verschil. Betaald er alleen voor. Ook heb je speciale vochtregulerende sokjes bij de hema. Waarom probeer je niet Geox schoentjes voor hem? Die hebben een ademende zool. Succes, Charlie
Hier ook zweetpootjes.. En hoe synthetischer de schoenen, hoe meer de zweetvoeten, leren schoenen werken toch het best. Hij loopt thuis trouwens bijna altijd op sokken/blote voeten. Maar na een KDV-dag blijf ik uit de buurt van zijn voeten
Onze dochter heeft ook zweetvoetjes. Ze heeft bijna alleen leren schoentjes, en daar heeft ze er ook last van. We wisselen de schoentjes wel af, en doen ze thuis gelijk uit. Maar het helpt allemaal niks.
Mijn zoontje heeft ook zweetvoetjes....(mama ook hmmm) maar ik koop altijd helemaal leren schoenen voor hem maar ook daar heeft hij zweetvoetjes. Hij heeft zelfs zweetvoetjes in zijn open sandalen!!!
Hier ook erge zweetvoetjes en afgelopen week gesmeerd met Pedicare; moet 4 dagen achter elkaar en dan 1x per week. Helpt als een trein; vandaag de hele dag naar t kdv geweest (hele dag schoenen aan) en GEEN zweetvoeten. Pedicare gekocht bij een schoenenwinkel. Ik heb de bijsluiter nagelezen en er staat niet bij dat t niet bij kinderen gesmeerd mag worden. Voetjes zien er verder ook prima uit!!
Hier zelfs met teenslippers! En stinken!!!!! Doe nu talkpoeder van zwitsal opdr voeten en werkt wel iets.....
Bij mijn zoontje helpen schoenen van Geox heel goed. Sinds hij die heeft, heeft hij geen last meer van zweetvoeten.
Ik weet niet vanaf welke maat ze er zijn. Het eerste paar dat mijn zoontje had was maat 29. Geox heeft eigen winkels, maar bij andere schoenenzaken verkopen ze ook Geox-schoenen. Kijk anders op de site van Geox, daar kan je misschien verkooppunten in je buurt vinden.
Mijn zoontje draagt het liefste sandalen, hij heeft ook altijd warme voetjes. Voor hem koop ik alleen echt leren schoenen, dat ventileert veel beter. Zodra hij thuis is, loopt hij graag op blote voetjes (lees: hij trekt schoenen en sokken meteen uit).