Dames ik heb 8 jaar voor dezelfde werkgever gewerkt en daar kosten het weinig moeite om als het moest te gaan zitten poepen op het werk. Nu ik een andere baan heb merk ik dat het me niet meer zo makkelijk afgaat. Zoals vanmorgen, ik breng mijn kleine naar mijn oud collega vriendin die heeft haar thuiswerkdag. Normaal is het even afzetten en door naar het werk. Nu appte ik haar, ik kom wel naar binnen jij heb 2 toiletten en ik ga proberen bij jouw te gaan. Dat kost me dan veel moeite maar ik doe het omdat ik niet op mijn werk wilt gaan. Is dit herkenbaar?
Waardoor denk je dat het komt? Schaamte als er iemand binnenkort die je nog niet zo goed kent? Voel je je gehaast daar?
Ik ga ook nooit op mijn werk. Heb geen pauze en het moet tussen de klanten door, snel snel. Dus ik ga alleen als ik heeel veel last heb en echt niet op kan houden. Maar ik kan eigenlijk nergens behalve thuis gewoon naar de wc. Vakantie met de caravan vind altijd leuk maar ook dan vind ik het horror misschien volgende keer kijken naar privé sanitair.
Ik ga ook nooit op het werk. Ik kan het niet.. en ja ook schaamte. Op vakantie is het hier ook drama als ik geen eigen toilet heb, dus zonder eigen toilet doen we niet meer
Wat jullie beide zeggen is helaas zo herkenbaar. Op het werk tja hou ik het op kan een nieuwe poging zomaar 1 a 2 dagen duren eer ik weer aandrang krijgt Op vakantie de 1ste 3 dagen heb ik geen last hoef dan ook niet. Moet ik de 4de dag naar een sanitair ruimte in de huur stacaravan was het toilet zo klein dat de deur open moest blijven en dan kan ik dus echt niet meer. Pfff en in de sanitair ruimte je bent bang dat iedereen je hoort of ruikt. Ik ga dan wel maar vraag me niet hoe.
Ik heb een darmziekte gekregen een aantal jaar geleden, daarvoor kon ik ook nooit naar de wc op het werk maar sinds die ziekte kan ik het écht niet tegenhouden. Ben inmiddels arbeidsongeschikt maar heb wel een aantal jaar nog gewerkt en uiteindelijk ging ik heel makkelijk naar het toilet. We moeten allemaal, doen het allemaal en het is dus gewoon menselijk. Ik zou lekker gaan, dan zit je er maar 10 minuten, who cares. Uiteindelijk heb je meer last van de stress eromheen en eventuele buikpijn van het ophouden dan even daar naar de wc gaan. You can do it
Ben je door je darm problemen arbeidsongeschikt geraakt? Dat is wel heel heftig hoor. Dat iedereen moet is zeker waar en ik weet ook dat als je aan de dunne bent het meer geaccepteerd wordt als je dat aangeeft van ik kon wel thuis blijven maar ik ben komen werken zou alleen wat vaker naar het toilet moeten. Niemand die dat raar vind. Het is bij mij het wisselende wat het lastig maakt, voel ik dat het makkelijk gaat lukt het me ook wel. Het is meer zoals vandaag gisteren weet ik zeker dat ik niet geweest ben, vraag je nu wanneer wel kan ik je dat niet zeggen. Het kan vrijdag zijn maar ook zaterdag ik weet het gewoon niet. Stel nu dat het vrijdag was dan moet er nogal veel uit en ben ik onzeker omdat ik niet weet hoelang dat gaat duren eer ik klaar ben.