poepen tijdens bevalling??!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Pip1986, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Poeh wat is dit topic grappig :D

Ik heb tijdens het persen, wat twee uur duurde, ook de nodige poep druit gedrukt ;). Meteen al bij de eerste perswee. En ik dacht echt: "oh nou...daar is het dan" Weg ijdele hoop dat het bij niet zou gaan gebeuren. Er stond een assistente klaar om het weg te vegen elke keer, en dat was me een partij prettig want ze gebruikte een koude natte doek. Heerlijk als je je vies voelt en al uuuuren persweeën hebt! Op een gegeven moment dat ik zelfs: "Oh fijn heb weer gepoept daar komt dat lekkere koude doekje weer" :D

En zoals iedereen al zegt, je kunt er best aan denken en je beetje schamen op dat moment maar echt, het bevallen is gewoon belangrijker.

Maar als ik terug denk...my god wat ik bevallen een ranzige bedoening! Je blijft maar bloed, en vocht verliezen en alles zit onder, je sokken, je topje, en je ligt er lekker in te draaien en woelen. Je haren zitten in de klit, je zweet je dood, als je urenlang weeën hebt en weinig eet en drinkt heb je op een gegeven moment ook nog een behoorlijke stink adem. Kortom: dat beetje poep kan er dan ook nog wel bij ;)

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hahahah meid echt alles wat je zegt is zo waar! Dat beetje poep is echt niet het einde van de wereld met alle viezigheid die je verliest! maar het is het zo waard als je je vieze glibberige bloederige prachtige kindje op je hebt liggen aan het eind!

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ja en hier had Lucas nog eens in het vruchtwater gepoept en toen ie op mijn buik gelegd werd, plaste hij me helemaal onder :D

Ach... alles werkte tenminste hahahaha

4. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Hahaha, moet zo om jullie lachen. Zo herkenbaar! Bevallen is echt de schaamte voorbij he....

5. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Volgens mijn verloskundige poept bijna iedereen tijdens de bevalling. Ze zijn er alleen op getraind om daar geen aandacht aan te besteden en zodra het komt het met een doekje weg te halen....daar merk je als bevallende vrouw vaak niets van. Dus inderdaad...de meeste vrouwen poepen tijdens de bevalling. So what?!

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb ook 2u moeten persen, dus ja dat is bij mij ook gebeurd. Heel normaal, niets van aantrekken. Maar op het moment zelf ben je meer bezig dat je kleintje eruit moet komen dan met iets anders hoor ;)

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb ook gepoept tijdens de bevalling. Weet nog wel dat het stonk, maar heb me er niet druk om gemaakt.
    Achteraf heel blij dat ik daarna een hele tijd niet hoefde (had 8 hechtingen...)

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik heb ook gepoept tijdens mijn bevalling, maar had er op dat moment echt schijt aan. :D

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hier ook niet gebeurd, maar voornamelijk dat ik tijdens de weeën nog vaak naar de wc ben geweest en eigenlijk niets had gegeten, omdat ik niet lekker was. Maar joh, het kan gebeuren, daar denk je op dat moment echt niet meer aan.

10. Mentiera

Mentiera Actief lid

29 mrt 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je het zeker chicai? Ik heb het niet eens gemerkt dat ik had gepoept. Er zit altijd wat in je darmen en je perst met zo'n kracht, daar komt geheid iets uit hoor!

Hierboven iemand over die kleitten in je haar, wat is dat erg he!! En mijn god ik heb nog nooit zo gestonken als na mijn bevalling....en m'n vriend maar foto's maken!

11. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ja erg die klitten!! Ik vond de dag erna zelf nog een verdwaald elastiekje in die klittenboel :D. Mijn moeder had mijn haar in een staart gedaan maar aan het eind van de rit zat het dus niet zo netjes meer. Heb liters crèmespoeling moeten gebruiken!

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik heb niet gepoept.. ik heb nog voordat ik ging persen mijn excuses al aangeboden.. Uiteindelijk zei ze me, je excuses waren neit nodig, want je hebt niet gepoept..

ik was zoooo blij.. ook al lag ik daar nog met mijn benen in de beugels en keek iedereen die binnenkwam zo mijn muts in.... dat ik niet gepoept had was zo'n opluchting! :D

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hahaha waar kan een mens zich druk over maken he... Ik heb ook gepoept tijdens het persen maar het interesseerde me (op dat moment) werkelijk geen drol :D

Heeel veel vrouwen gebeurt dit en het is heel normaal!

14. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb ook niet gepoept tijdens het persen, maar ik geloof dat het me niet heel veel had uitgemaakt als het wel was gebeurd.
    Toen de weeën heftig begonnen te worden heb ik echt heel veel gespuugd en was ik aan de diarree, dus alles was er wel uit toen ik eenmaal kon gaan persen.

Maar zoals meerdere al zeggen, tijdens een bevalling ben je alle schaamte voorbij. Ik had kleren meegenomen voor tijdens de bevalling, ik hou er nooit van om bloot te zijn bij andere mensen, ben daar best wel preuts in. Maar toen ik met persweeën onder de douche vandaan kwam riep ik heel hard dat ik niks aanhoefde. En ik ben dan ook helemaal in m'n nakie bevallen, haha. Ik vond het veel te warm in dat kraamhotel. :p

15. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    ik heb niet gepoept tijdens de bevalling, had hier ook over gehoord, en heb tijdens het persen echt niet in de gaten gehad of er iets uit kwam, maar heb wel na de bevalling gevraagd of ik gepoept had of niet, en nee was het andwoord....;)

Het hoeft dus niet altijd, maar inderdaad het is wel vrij normaal en niets om je voor te schamen, het wordt ook meteen discreet weg genomen is mij verteld.

16. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Zelf had ik het niet in de gaten, maar zag de vochtige billendoekjes tevoorschijn komen tijdens het persen. Het interesseerde me op dat moment echt niks. Gevoel van schaamte heb ik toen ook niet gehad. Het hoort erbij.

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ooohhhhh, is daar het koude doekje voor? Ik vond dat zo heerlijk verkoelend aanvoelen. Haalden net even de "brand" ervan af:)

18. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    hahaha

19. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    net voordat mijn weeën begonnen kreeg ik diarree. Ik had er ook nog last van tijdens het persen maar de vlos zorgde er voor dat ik elke keer weer op een schone ondergrond lag met mijn bips. Zodat de baby zo schoon mogelijk ter wereld kon komen :D

Het gebeurt heel veel vrouwen en dat weet de vlos of gyn ook! Dus je moet je er absoluut niet voor schamen. En als het goed is ben je toch druk met je persweeën ;)

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Dat stinken en klitten herken ik heleaal niet. Werd ook een uurtje na de bevalling van top tot teen gewassen, haren gekamd en aangekleed. Toen mijn ouders en schoonouders kwamen zag ik er tiptop uit.

Deel Deze Pagina