Mijn zoontje wordt morgen 2 weken en kwam tot nu toe om de drie uur met snachts zelfs een piek van vijf uur. Ik weet het ik mag niet klagen en ga dat ook niet doen. Maar vannacht kwam hij zelfs twee keer om een voeding. Hij dronk ook echt veel gretiger terwijl hij een rustige drinker is. Kan het zijn dat het een soort regeldag is? En werkt dat ook wel zo met flesvoeding?
Ja hoor, dat werkt met flesvoeding ook zo... Ik heb het opgelost door een stapje meer melk te geven en dan kijken of dat goed gaat.
Ok dank je wel. Ik heb een langzame drinker dus ben nu met een 123 speen van Difrax aan het proberen. Gisternacht kwam hi jtwee keer (om half 2 en vijf uur, ja ik weet het waar "heb" ik het over) Vannacht was het half 3 en na een poepbroek om vijf uur heb ik het kunnen rekken tot half 7.
En in zo'n periode HEEL VEEL knuffelen, heel veel huid-op-huidcontact (dus jij bovenlijf bloot, kind luier aan, dekentje over jullie samen), want regeldagen gaan niet alleen over eten, maar ook over lichaamscontact.