Draagvraagjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Miekjepiekje, Dec 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

Dec 29, 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    In juni verwachten wij ons tweede kindje en die wil ik gaan dragen. Bij mijn dochter heb ik via marktplaats een knoopdoek gekocht maar dat was niks voor mij. Ik ben best een stuntel en ook wat ongeduldig aangelegd.. :D
    Maar nu ben ik dus een beetje aan het neuzen, kijken wat er op de markt is. Maar er is zoveel keuze en zoveel prijsverschil. En daar komt bij dat ik zelf 1.63 ben en m'n man 2.00 m. Ik zag bijvoorbeeld de marsupi breeze. Die lijkt me perfect. Maar is dat ook zo?

En ik las ergens over een draagconsult. Wat is dat precies? Is het het geld waard? Of kun je het ook goed zelf uitzoeken? Of is knopen eigenlijk veel fijner en lukt dat wel na zo'n draagconsult? En hoe vind je zo iemand in de buurt?

2. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Op Facebook is een groep waar veel mensen lezen die veel verstand hebben van dragen. Misschien een idee je daarbij aan te melden.

Ik heb er veel aan gehad. Draagconsult niet gehad, vond het duur. Volgens mij kijken ze dan welke doek bv fijn is voor je en leer je ook knopen. Ik heb via YouTube filmpjes gekeken en geprobeerd. En gewoon een doek gekocht die ik mooi vond.

Als je interesse hebt kan je ip Facebook zoeken naar draagpraat.

3. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    inderdaad, draagpraat op facebook!
    Daar kan je een hoop ervaring, info en adviezen vinden.

Draagconsult, ik heb er wel een gedaan omdat ik graag wilde rugdragen en er niet zelf aan durfte te beginnen.

Share This Page