ons zoontje van 10 weken oud gaat vaak om een uur of 8 half 9 naar bed 's avonds. hij krijgt bv en ik voed op verzoek, maar gemiddeld komt hij om de 3 uur. Nu maak ik hem niet wakker om 23.00 uur voor een laatste voeding maar laat hem zelf komen en meestal komt hij dan rond een uur of 3 's nachts. als ik hem wel om 23.00 uur pak dan komt hij ook rond die tijd. Mag ik hem gewoon laten liggen of moet ik hem de voeding van 23.00 uur ook geven? En als hij overdag langer dan 4 uur slaapt moet ik hem dan wakker maken voor een voeding of gewoon afwachten tot hij wakker wordt?
Hoi hoi, Groeit hij goed en heeft hij goede plasluiers, en een aantal keer op de dag goede poepluiers, dan kun je gewoon op verzoek voeden en wachten tot hij zelf komt. Eventueel kun je op het CB even gaan wegen?? Groetjes Adrienne
Bedankt voor je reactie. Vandaag een afspraak op het cb en stom vergeten te vragen. Maar zijn gewicht is nu 5250 gram, hij groeit de laatste weken gemiddeld 100 gram per week. Dus volgens mij voldoende. Ikmoet eerlijk zeggen dat ik al mijn kinderen bv heb gegeven en 2 hebben 2 jaar bv gehad. ik voedde dan ook op verzoek, maar die kwamen om de 2,5/3 uur en Jesper slaapt rustig 5 uurtjes. moet ik hem dan gewoon pakken? ik heb het idee dat het dan geen voedde op verzoek meer is, maar hij heeft het wel nodig, want het is geen hele harde groeier.