We gaan zo even naar een prachtig groot veld echt vol met krokussen om foto's te maken van onze zoon, maar zit even te dubben wat hij aan moet... iemand met beetje inzicht hierin een leuke tip? Witte romper (met lange mouwen) Of juist donker blauw. Hij heeft vandaag een donkerblauw wit gestreepte polo aan met een lichtblauwe kraag en lichtblauwe broek.
Lekker een jas aanhouden? Zo warm is het namelijk nog niet... Of wachten tot zondag. Dan zou het wat warmer worden
Is maar wat jij mooi vind? Ik zou een complementaire keur aandoen. Dus bij paarse krokussen b.v. een gele jas/vest/sjaal) en bij oranje krokussen iets blauws.
Bedankt! We zijn inmiddels geweest en heb hem gewoon aan laten houden wat hij aan had stond ook leuk! De foto's zijn leuk geworden en ja, toch even zn jas uit gedaan. Zondag moeten we werken...maar ga misschien nog wel een keer terug tas van de babydump waar hij op ligt is iets te veel zichtbaar... De foto's haal ik straks weer weg ivm privacy
Ben toevallig gister op zoek gegaan naar een plek waar wat krokussen bij elkaar staan. Resultaat: gevonden! Het is nu nog frisjes buiten maar ben van plan om rond het middaguur erheen te wandelen (half uurtje haha) en dan maar kijken of zoonlief op de foto wil edit: jammer dat ik jouw foto net gemist heb
MamaChantal, even rondje fietsen, je vind er vast wel een LA85: leuk, veel plezier! Mn zus was ook al aangestoken heeft ook super leuke fotos gemaakt tussen de krokussen.