Poeperij

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Habibas, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Habibas, 11 aug 2010
    Laatst bewerkt: 11 aug 2010
    Hallo allemaal,

Ik heb een tweeling van 4.5 maand. Nu heeft 1 van de 2 sinds 2 weken wel 6 tot 7 poepluiers per dag. Het zijn kleine beetjes, meestal mosterdgeel met witte stukjes (lijkt onafgebroken melk?!) en soms zwarte sliertjes. Verder lijkt er niets aan de hand, ze is supervrolijk, slaapt redelijk en drinkt goed, maar komt wel sinds 2 weken weer voor nachtvoeding en drinkt dus meer dan normaal.
    De andere helft van de tweeling heeft al sinds 3 maanden pepti (bij koemelkallergie), omdat ze toen ook heel veel poepte en kreunde. Dat is nu over.

Zouden die poepluiers bij een koemelkallergie kunnen passen die zij later uit dan haar zusje of past het meer bij een virus (1.5 week geleden is ze ziek geweest)??

Alvast bedankt!

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    OEii...die vind ik lastig...

Het klinkt wel echt als Finn toen hij 3 maanden was en we er achter kwamen dat hij KMA...die was ook gewoon vrolijk en leuk enzo.
    Maar die huilde alleen wel met zn flessen enorm! (en die heeft ook een stapje sterker dan Pepti)

Het zou helemaal goed kunnen omdat haar zus het natuurlijk ook heeft.

Aan de andere kant...als ze net ziek is geweest kan het ook daarvan komen. Is ze toevallig nu nog verkouden?

Als het nog langer dan een week duurt zou ik aan de bel trekken bij jullie KA. Dan is zou het toch lang genoeg geweest moeten zijn.

3. Habibas

Habibas Actief lid

26 aug 2009
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Sarah! Ik wilde het zelf ook nog een week de kans geven en dan misschien gewoon zelf met de pepti van haar zus starten. Kijken of de poeperij dan minder wordt... Dan gaan we als ze 6 maanden zijn, bij beide opnieuw provoceren en dan zullen we het zien!

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ja je kan het eigenlijk wel proberen als je het toch in huis hebt...

Spannend hoor! Wij hebben morgen een provocatie in het ziekenhuis...dus weet hoe spannend het kan zijn! Hihi!

Deel Deze Pagina