Dubbelblinde provocatie en kindje zonder geduld.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sarah84, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wie kan me er wat over vertellen...

ik denk namelijk dat Finn a.s. donderdag bij zijn dubbelblinde provocatieproef (deel 1) heel het ziekenhuis op stelte gaat zetten.

Hij krijgt dan steeds een heel klein beetje drinken en mag thuis niets hebben voor we gaan (ja voor 7 uur...maar dan is ie echt nog niet wakker en dan wil hij ook nig niet wakker worden)

Hij heeft zo weinig geduld als het om eten gaat...als ie honger heeft wil hij NU eten en gaat anders echt gillen.

Wat gaat hij dan wel niet doen als ie honger heeft...en maar een klein beetje eten krijgt en dan pas weer 10 minuten later weer een klein beetje???

Ben totaal niet ongerust over de testen...maar wel over hoe hij gaat doen..

HELLLPP!

Hahaha!

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Tja, niets aan te doen denk ik... Hebben ze vast in het ziekenhuis wel de nodige ervaring mee ;)

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Dat geloof ik ook wel...maar ik zou het leuk vinden als ik vantevoren een beetje weet wat er gaat gebeuren snap je????????????

4. sGaaphOofd

sGaaphOofd Actief lid

26 jun 2007
    144
    0
    0
    Ik weet niet waarvoor je kindje naar het ziekenhuis moet ..
    Maar mijn dochtertje is in haar eerste jaar ziekenhuis in en ziekenhuis uit geweest .. Maar als zij bijv. geopereerd moest worden dan kregen wij een heel pakketje met waar we heen moeten gaan en hoe het gaat werken .. zodat je het kind kan voorbereiden.
    maar dat is bij het Wilhemina KINDER ziekenhuis .. dus ja . Maar ik zal je wat zeggen .. een kind die niet mag eten is ook vervelend.. Maar ik neem aan dat ze van tevoren wel hebben gezegd hoelaat alles gaat beginnen.
    Want water mag volgensmij sowieso en melk 4 uur vantevoren en zo iets :S .
    Maar ja ik weet niet precies wat er gaat gebeuren dus ik kan het je ook niet vertellen .

5. Renaat

Renaat Actief lid

20 nov 2008
    119
    0
    16
    Gelderland
    Megan heeft toen ze 3 maanden oud was een ook een dubbelblinde provocatie test gehad voor koemelk. Ze heeft toen 's nachts nog wel een fles gehad (rond half 5 wakker gemaakt). En inderdaad in het ziekenhuis krijgen eerst 10 cc en dan 20 cc tot 60 cc. En er zat steeds 20 minuten tussen. Megan had geen moeite met de weinige hoeveelheid maar juist dat ze niet kon slapen maar ze was natuurlijk een stuk jonger.

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Denk dat ik hem dan ook maar gewoon even vroeg wakker maak en een flesje geef...dan gaat ie toch wel weer slapen denk ik.

We zien wel!

@Sgaaphoofd..het is dus voor een provocatie voor de koemelkallergie van Finn. Ik heb ook wel een schema gekregen wat op welk tijdstip gaat gebeuren enzo...maar ik begin zelf gewoon stiekem een klein beetje zenuwachtig te worden!
    Maar goed...ik laat het wel over me heen komen...meer kan ik niet doen toch?!

Deel Deze Pagina