wil je ook een "Designer Vagina"?

Discussie in 'De lounge' gestart door cimbomlu, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Designer vagina
    Schoonheid wordt in onze cultuur vooral geassocieerd met een jong uiterlijk. Steeds meer vrouwen ontharen de schaamstreek, zodat ze ook goed kunnen zien hoe het er daar uitziet.
    Ook plastisch chirurgische ingrepen van dit gebied gebeuren steeds vaker. Meestal gaat het om een kleiner maken van de kleine schaamlippen, maar ook het weer strakker maken van een door een bevalling uitgerekte vagina , ofwel om een ‘designer vagina’ komt meer en meer voor.


    -----------------

    Een "designer vagina", ik had er nog nooit van gehoord, hihihi :confused: ;)
     
  2. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ontharen? Ja.. dat doe ik nog wel ja.
    Maar m'n lipjes verbouwen? Nog niet aan gedacht. Volgens mijn man is er niks veranderd daaro!
     
  3. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    nou volgens mij is ie niet uitgerekt hoor, en zowel nou jammer dan.

    Vind het niet zó belangrijk dat ik er wat aan zou laten doen, eerlijk gezegd.
    En ik denk mijn mannetje ook niet.
     
  4. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Yeah right. :confused: Ze verzinnen ook steeds weer wat nieuws. Als ze er nou een meter door uitgerekt worden, oké, maar dat zal wel meevallen, toch? ;)

    'Er jonger uitzien'. Alsof iedereen naar je vagina kijkt. ;) :p Alleen je eigen kerel, toch? Als 't goed is, neemt die je zoals je bent. Hoewel 'je mooi maken voor je man' wel OK is :) , maar dít is daar toch niet voor nodig?


    (Ik vertelde 't even aan mijn man. Mijn man zegt: ,,Zo erg ben je toch ook weer niet ontploft daar beneden na een bevalling?'' :) :p
     
  5. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    hahahahaha, ik hoop niet dat ie nu een nachtmerrie krijgt... ;)
     
  6. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou bij het hechten na de bevalling zij de verpleegster; "Als je het allemaal weer goed wil hebben kun je een afspraak maken bij de plastisch chirurg." Nee daar zit je op te wachten 3 uur na een toch al niet zo fijne bevalling.
     
  7. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    ^^^ Echt waar?! :confused: Wat belachelijk zeg. :(
     
  8. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    whahaha wat grappig, echt nog noooooit over nagedacht om zoiets te laten verbouwen.. Vind het er prima uitzien hoor.. En strax vast ook nog wel. Eigenlijk boeit het mij echt niet hoe het er daar beneden uit ziet (ok, geen bos haar voor mij hoor ;) ) Maar ik bedoel strakker laten maken, whaha.. nee hoor dank je!

    Liefs kiss
     
  9. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Je ziet wel wat littekentjes, down there, maar mijn man zit echt niet met een vergrootglas naar de ''schade'' te kijken. En zo erg vind ik het ook niet hoor, ik heb een prachtig kind en we hopen in maart onze tweede te verwelkomen. Voor mijn kindertjes zou ik alles doen, dus ook met een vagina rondlopen die er niet perfect uitziet.
     
  10. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jeetje wat ze toch allemaal verzinnen he. :confused:

    Kan me het wel voorstellen dat het voor sommige vrouwen een uitkomst is, want ik heb weleens ergens gelezen dat sommige vrouwen iets te grote schaamlippen hebben waarvan ze echt last hebben, dus dan is het wel een mooie oplossing.

    Groetjes Taby.
     
  11. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Dan wel.
    Die techniek wordt ook wel misbruikt. Sommige mannen dwingen hun vrouwen ertoe de vagina 'strakker' te maken, omdat de seks daar lekkerder van wordt. :cry:
     
  12. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb ook zo iets, als ik er geen last van heb laat ik er ook niets aan doen, maar de opmerking alleen al. Kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd. Lig je daar met je benen wijd en zo'n muts die daar beneden toch al niet te zachtzinnig aan het werk is, komt ze met de hoofd even boven je buik uit en krijg je zó'n opmerking, verbaas me er na 4 maanden nog over.
     
  13. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Nou ik zie mezelf nou niet echt liggen bij de gyn. met een heel oerwoud aan haar. :)
    Maar zal dat nou echt zo slecht zijn?

    Groetjes Taby.
     
  14. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Whahahaha....zie het al voor me.

    Dokter,ik wil een ''designer vagina'' :) :) :)
     
  15. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    nee, dank je [​IMG]
     
  16. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik dacht dat het topic over een moddeletje scheren ging.

    dat zou ik misschien wel doen maar opereren brrr echt niet.
     
  17. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    nou, die heeft bepaald geen vertrouwen in haar eigen werk, dat zeg je toch niet als je bezig bent? :confused: Misschien als je op een controle komt 6 weken later en er zit wat littekenweefsel ofzo. En jij zat er ook niet bepaald op te wachten op zo'n opmerking ...

    je hoort wel eens van vrouwen dat ze een abces krijgen als ze zich geschoren hebben, en er dus een ontsteking is ontstaan. Daar zal hij op doelen. Maar om dan iemand op zn flikker te geven :confused:
     
  18. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Euhm nou nee hoor, ik ben dik tevreden met mijn vagina, whahahahaha !
     
  19. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik ben dik tevreden en mijn man schijnbaar ook want die kan niet wachten tot het weer kan/mag allemaal.
    Ik krijg regelmatig te horen dat ik nog steeds aantrekkelijk ben dus ..... nee geen gefrot van onderen nodig dacht ik zo :D
     
  20. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    de mijne zegt ook dat er niks anders is en ik heb ook niet t idee dat ie anders is geworden. Ik heb al n designer-vagina.;)
     

Deel Deze Pagina