poepkonten vegen van andere kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 6 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb er eigenlijk niet zo veel moeite mee hi hi;)

2. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ohnee daar kan ik echt niet tegen. Bij mn eigen dochter begin ik soms al te kokhalzen (erg he:)), sterker nog ...bijj mezelf kokhals ik al (achtergebleven kwaaltje sinds de zwangerschap).
    Dit geldt eveneens voor overgeven...als ik dat hoor bij iemand, ga ik meedoen.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bij kinderen totaal geen moeite met kots of poep, echt helemaal niet..

Bij volwassenen heb ik er wel moeite mee.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Laatst waren mijn schoonzus en zwager hier met hun 3 kids. Had hun dochter gepoept en aangezien ik het dichtst bij was kon ik haar kont wel even afvegen volgens schoonzus en zwager. Ik dacht het dus even niet he:( Heb ook gezegd dat ik dat alleen bij mijn kinderen doe, helemaal als de ouders zelf in de buurt zijn. Vonden ze raar. He, vervelend zeg;)

Kots heb ik een fobie voor dus daar wil ik het niet eens over hebben:D

Oja, ook vies (*kokhals*)..: hoestslijm! Kind even hoesten en hoest zo een klodder groene smurrie op de kin:) Dan kan je me wegdragen.

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Het is mijn hobby niet maar grote moeite heb ik er ook niet mee.

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoe verder ze van me af staan, hoe meer problemen ik er mee heb. :p
    Van familie ofzo (kindjes) vind ik het niet erg.
    Volwassenen wel!

7. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb daar ook moeite mee.
    Maar ook met kots en snot.

8. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Nou lekker vind ik anders...

Maar dat net als inderdaad kots, snot, enz enz...

maar als het nodig is doe ik het wel, neus dicht en gaan maar.

9. adi

adi Niet meer actief

Gelukkig ben ik niet de enige die de kots 10x erger vindt dan poep.
    Ik verschoon liever 10 spuitluiers tot aan de nek, dan 1 kotspartij, dan kun je me echt wegdragen.
    Gisteravond heeft mijn eigen dochter haar hele avondmaaltijd eruit gegooid in haar bedje. Kon ik al die stukken eten opschrapen van de lakers, alvorens deze in de machine te gooien. Oh, wat verschrikkelijk, ook al is het mijn kind, ik heb echt staan kokhalzen!

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nee ik heb er geen moeite mee tot een bepaalde leeftijd dat ze het zelf wel kunnen

Snot vind ik veel ranziger, ga er echt van over mijn nek...zelf als ik mijn eigen neus snuit...Yak! (heb ik last van sinds ik zwanger ben)

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

haha dan zou je heir constant kotsen LOL (ik heb hier een meisje met al 2 jaar looporen, ach ze word eindelijk geopereerd dus we hopen dat het nu over is..)

Ik moet zeggen op zich vind ik het niet echt vies maar wel een beetje wennen / raar idee zeg maar, toch even anders als bij je eigen kindjes..

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Daar had ik vroeger ook altijd last van...zo vervelend is dat...

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb gewerkt op een EHBO post op een pretpark gewerkt en eens een heel erg zieke man moeten helpen (echt serieus ambu moest erbij komen)
    die liet ook alles lopen..ik moest toen eigenlijk ook wel even slikken hoor.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou kan me voorstellen zeg IEUW!! maar goed verstand op 0 en doen maar...

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.262
    6.158
    113
    Ik moet regelmatig doorligwonden bekijken voor mn werk, das ook geen pretje :p (Ik werk in een verpleeghuis) En poep/pies/kots ben ik ook wel gewend. Dus ik zou er niet heel veel problemen mee hebben.

16. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik ben het ook wel gewend door mijn werk (kinderopvang).
    Het komt ook regelmatig wel voor dat tijdens het eten een kindje een poepbroek heeft of een dikke snottebel.
    Ach verschonen en afvegen en klaar weer :D (Wel natuurlijk nog de handjes wasse daarna :p)

Ik kan alleen nog moeilijk tegen kots, dan doe ik net zo hard mee, whaha :D

17. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

poepbroeken heb ik echt geen problemen mee. Ik ben gastouder en doe de hele dag niks anders dan billen schoonmaken haha.

Kots kan ik echt niet tegen, ik ga dan zelf ook over m`n nek. Snot vind ik gewoon smerig. Ik maak de neuzen wel schoon maar pak 2 doekjes die ik ook nog dubbelvouw, en daarna grondig de handen wassen.

Echt jak.

Liefs

18. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik heb er wel moeite mee, vind het heel erg ranzig! Heb soms al moeite met de poepluier van mn eigen kind:) pff

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    poepluiers vind ik niet zo'n probleem.. maar dat ze zelf al op de wc zitten en dan van die ranzige plakpoep hebben.. brrrrrrr.... het zat zelfs op de wc bril omdat het ventje eraf wilde gaan met de poep aan zn billen.... ja gadver daar kan ik slecht tegen....

kots ruim ik zo op.. ben ik nu wel gewend.. :p snotneusjes ook wel... maar poep? nee jak!

Deel Deze Pagina