BV ontlasting is niks vergeleken met bijvoeding ontlasting... Ik vond bv ontlasting eigenlijk best aangenaam ruiken, net caramel Ik adem door m'n mond als het echt heel erg is, het helpt.
Melkpoep (geen BV hier) vond ik niet stinken. Toen ze groente en fruit ging eten ook nog niet zo, maar nu... Ze eet natuurlijk volledig mee en madam kan er wat van hoor! Die keutels gaan nog wel, die kunnen stinken als een malle (zo klein als ze zijn soms), maar je hebt het snel genoeg schoon gemaakt. Diarree of tandjespoep daarin tegen, fuuuut! Momenteel krijgt dochter de laatste kies en dat resulteert al een paar dagen in elke ochtend een doorgelekte luier, vieze romper en pyjama. En die lucht, allemachtig. Soms slaat het bij mij ook op m'n keel, dan voel ik een soort van bal en moet ik me echt concentreren om niet te kokhalzen. Nee, ik geef toch eerder de voorkeur aan de geur van verse broodjes en koffie 's ochtends.
Vond ik ook! Of een stoofschotel hahaha. Maar voor anderen is het wel weer vies. Weet nog dat mijn broertje tot 2 keer toe mijn zoontje op schoot had en dat hij lekker zat te pruttelen haha. Hij kon niet tegen die geur.
Jeetje wat snel op elkaar, ik nu ook opnieuw zwanger S is 9 maand nu is het leuk? Zal wel erg wennen zijn..
Ik moet zeggen dat het echt went hoor! Tuurlijk, poep is nooit fijn en het ruikt niet naar rozen. Maar ik werk nu al de nodige jaren in de zorg, heb 2 kindjes die ook allebei poepen en sta dus elke dag luiers te verschonen, kleintjes van de kinderen, en hele grote - of op de po - van de patienten. Ik adem nooit door mn neus en adem soort van oppervlakkig tijdens verschonen. Dan is 't prima te doen. Maar er zijn soms nogsteeds wel luiers tussen bij tandjes of andere oorzaken, waardoor de poep zo zuur is dat ik sta te kokhalzen hoor!