Sinds dinsdag zijn we overgestapt van borst- naar flesvoeding om verschillende redenen. Bij de borstvoeding had Roos de hele dag door waterige poepluiers, echt elke luier was een poepluier.... Dinsdag heeft ze nog wat gepoept, toen woensdagochtend een poepluier, donderdag overdag geen en in de nacht van donderdag op vrijdag echt een ENORME poepluier, het kwam er aan alle kanten uit Nu is er nog steeds geen poepie te bekennen. Omdat ik zo gewend was om bij elke luier poep te zien, ben ik een beetje onzeker of zo weinig poepluiers wel goed is. Hoeveel poepluiers hebben jullie kindje en loopt het er bij jullie ook wel eens aan alle kanten uit? Zijn er mama's die overgestapt zijn van borst naar fles en ook een verandering zagen in de frequentie en hoeveelheid ontlasting? Ik hoop op wat antwoorden! Knuffel dootje
Toen ik nog borstvoeding gaf ( alleen de 1e week), had Jasmine ook elke keer een poepluier. Nadat ik ben overgegaan op de fles wisselt dit, maar heeft zij ca. 2 poepluiers per dag. Deze ontlasting is wel vaster als die tijdens de borstvoeding (niet zo waterig inderdaad). En soms is het inderdaad erg veel...vraag me soms af hoe het mogelijk is dat er zoveel poep uit zo'n klein mensje komt
Hier ook overgestapt. Jayden heeft niet elke dag een poepluier, meestal elke 2 dagen en dan niet eentje maar 2 of zo. En inderdaad... aan alle kanten er uit .. *ieuw*
Sam had tijdens de bv ook bij elke voeding een poepluier, sinds ik fv geef, heeft zij meestal 1 poepluier in twee dagen. En dan is het idd ineens heel veel.
Jep zelfde verhaal hier ongeveer 1 keer in de 2 dagen heb zelfs al tot in de nek gehad! was erg goor.........(vooral omdat het net de enige keer was dat ik vergeten was reserve kleding in te pakken)