Ik las dit op onderstaande site: Baby-zindelijkheids-communicatie Nu is mijn dochtertje al een stuk ouder dus vanaf dag 1 gaat niet meer lukken maar wie weet bij een volgende. Ik was erg sceptisch toen ik het hoorde maar als ik zo deze site lees, vind ik het zo gek nog niet. Hebben jullie ervaring hiermee en/of hoe denk je hierover?
Ik heb er geen ervaring mee en heb er ook geen uitgesproken mening over, maar als ik dit zo lees lijkt het me een behoorlijk tijdrovende bezigheid... En je moet je kindje ook echt altijd bij je hebben en goed op hem of haar letten continue denk ik.. Lijkt mij best vermoeiend! Maar ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen
Ik vind het eerlijk gezegd nogal onzin. Mag een baby alsjeblieft een baby zijn . En hoe doe je dat dan als je baby poept en/of plast als hij/zij ligt te slapen? Mijn zoontje is nu 11 weken en die slaapt nog hartstikke veel. Als mens moet je je hele leven al zoveel en dan moet je als baby ook al zindelijk zijn... Nou dat gaat me echt wat te ver hoor.
ik heb hier het boek liggen: je baby op het potje van Laurie Boucke, en ja ik vind het zeker een goede theorie, hoe langer je kindje een plasluier omheeft des te eerder vind je kindje het normaal om daarmee te lopen dus laat het letterlijk en figuurlijk lopen, ik vind het boek echt een aanrader!! dochterlief heeft inmiddels 8 maal op het potje geplast en 2x gepoept maar moet wel zeggen dat ik het boek pas een maand heb anders was ik zeker eerder begonnen succes!!
veel succes mij niet gezien... ik heb er niets aan gedaan ben vast een luie moeder maar binnen 1 week was ze helemaal zindelijk ze gaf zelf aan dat ze wou plassen op wc en toen heb ik haar op de wc gezet wel altijd potje in badkamer laten staan maar daar wou ze niet eens naar kijken met een bloot kind in huis heb ik ook nooit gezeten wat ik al zeg niets voor mij dus
Tsja, dat werkt vast wel, als je alleen maar fulltime je baby bij je draagt, je man er ook achter staat en je kind nooit naar een oppas of KDV gaat... ik geloof het, maar ik denk niet dat dit werkt in onze cultuur... PS: had er trouwens wel eens van gehoord, misschien wel 10 of 20 jaar geleden.