Hallo Dames... ik heb een vraag.. Sinds een week poept mijn kleine vent van 4maanden Snachts zichzelf helemaal onder, normaal gaat hij om half 8 naar bed en word hij rond dezelfde tijd weer wakker smorgens... nu is hij tussen kwart over 6 en kwart voor 7 al aan het jammeren... wat bleek... hele slaapzak en pyama en romper onder de poep.... dacht de 1e keer oke dat kan gebeuren.. maar nu houd het dus aan...Elke ochtend t zelfde verhaal.. en meneer is dan ook nog moe, maar slapen lukt hem dan niet meer... vind het zo zielig, hij zit echt elke ochtend tot aan zijn knietjes vol.... Alles doorgelekt... Gek vind ik het, want overdag met dezelfde luier als hij poept geen probleem... Ik heb al een overstap gemaakt van baby dry naar active, want die zijn iets breder, maar ook dit maakt geen verschil... Moet ik nu snachts er weer uit gaan om zijn luier te checken en te verschonen?! Dan word hij wakker en van slag... ik weet het echt even niet hoor.. maar dit is zo zielig.....Hoop dat jullie tips hebben...
Soms kan het doorlekken een teken zijn dat je een grotere maat luier nodig hebt. Misschien eens 's nachts een grotere proberen? Dat zit dan soms net anders en neemt meer vocht en poep op. Hier ook wel eens dat probleem als ze bijvoorbeeld heel veel geplast heeft (luier dus vol) en dan ook nog gaat poepen. In een grotere maat luier wordt dat dan meer opgenomen. Sterkte...
Valt me op dat hij dan echt mega veel poept... maar ga inderdaad maar eens maatje groter proberen dan.... Dankje...!
irritant he als je dat een paar nachten gebeurd. Ik heb het een week lang inderdaad gehad tegen een uur of 5. Sta je met je duffe kop je kind te poetsen en alles uit te spoelen.
Een grote luier is misschien een goed idee. iets anders zou ik ook niet kunnen bedenken. Heb je hem iets anders gegeven? gr Gaby ps sterkte
Zou inderdaad voor 's nachts een maatje groter proberen. Onze dochter heeft het ook vanaf 4,5 maanden een tijdje gehad, met 5,5 maanden kwam haar 1e tandje door....