Hallo, mijn dochtertje is bijna 5 weken oud en heeft helaas haar eerste verkoudheid te pakken. Haar neusje spoel ik met fysiologisch serum - met wisselend resultaat... 8) Het grote probleem is echter de slijmpjes in haar keel. Je kan haar echt horen "gorgelen". Ze zit de hele tijd te proberen de slijmpjes los te krijgen door te kuchen, hoesten, bekken te trekken. Vind het zo frustrerend voor haar en toch ook wel eng om aan te horen. Iemand een idee hoe ik die slijmpes kan doen lossen??
Mijn zoontje was 8 weken "verkouden". Nadat ik neusspray kreeg van de huisarts, wat niet werkte, heb ik het laten onderzoeken in het ziekenhuis. Daar dachten ze aan koemelkallergie. Na ong 4 dagen was er al een heel goed verschil te merken! Het belangrijkste symptoom het roggelende geluid, zonder dat er snot uit zijn neusje kwam. Hou het dus goed in de gaten, misschien is dat bij jou ook het geval...
lekker warme douch of bad...van de stoom krijg je een stoom effect waardoor het was los gaat zitten, en een ui doorsnijden en onder bedje leggen of vlakbij het bedje. Stinkt vreselijk,maar helpt wel suc6 ermee!
Zoutoplossing met flinke kracht in de neus spuiten zodat ze het slijm doorslikt. Inderdaad ui en stomen, en veel meer kan je er niet aan doen!