Hoi meiden, Als jullie gaan zwemmen, gaan jullie dan naar een gewoon zwembad (water ongeveer 28 graden) of gaan jullie naar een tropisch zwembad, (water ongeveer 33 graden)? Ik wil graag zwemmen met Sterre, maar ik moet best een stuk rijden naar het zwembed, dus als ze na 10 minuten bibbert van de kou wacht ik er liever nog even mee Groetjes Marijke
ik woon in roosendaal en hier hebben ze op zondag baby zwemmen. dan komen er ook allemaal speelgoedjes in het water. het water is daar 31 graden en hij vind het heerlijk. ben nog nooit naar een gewoon zwembad geweest eigenlijk. ik zie dat je in zeeland woont. weet niet of je vlakbij goes woont. daar hebben ze ook een heel leuk zwembad (verwarmd) hier in de buurt zitten er meerderen!
Goeie kans dat ze met 6 maanden prima tegen wat kouder water kan maar het is wel wennen. Mijn zoontje zwemt vanaf 4 maanden in water 31 graden en dat kan hij heel lang volhouden. Ook in het koude buitenwater ging het nu prima (maar hij is dan ook bijna 11 maanden). Je moet het echt uit proberen maar zwemmen met je kleintje is super leuk!! Ik denk dat Sterre het wel wat langer (wat betreft de kou) zal volhouden dan 10 minuten dus lekker gaan! Veel plezier
wij zwemmen eigenlijk altijd in water van 32 graden. Toen ze 6 maanden was, zijn we naar het sportiom geweest en hebben in het gewone bad gezwommen, maar dat was echt te koud voor haar nog. Dus toch maar in het lekkere warme babybadje. Nu is ze 11 maanden en we zijn net terug van vakantie. In het buitenzwembad (in griekenland) , hield ze het zo'n beetje een half uurtje vol (in de zon) en dat was ze echt aan het rillen. En dat water was eigenlijk niet eens echt koud (erg verwarmd ook door de zon). Het hangt denk ik erg van je kindje af. Even een keer uit proberen dus... Persoonlijk vind ik 28 graden best heel koud, maarja, wat ik vind, is niet altijd wat mijn dochter vind en voelt , dus het is altijd uitproberen. (hiermee bedoel ik: medicijnen die ik supervies vond, vond m'n dochter lekker en degene die ik lekker vond, kotste zij uit -nystatine vs dactarin)
Mijn dochter heeft geen moeite met het koude water ze houdt het rustig een half uur tot een uur uit Als je toch merkt dat ze een beetje gaat rillen gewoon tegen je aanhouden jij bent lekker warm.