Ik heb er hoop nog lang niet mee te maken, maar als je zelf nooit waterpokken hebt gehad en je kindje krijgt het wel is dit dan gevaarlijk. Omdat ik heb gehoord dat hoe ouder je wordt des te erger ziek je ervan wordt. Ik heb namelijk nooit de waterpokken gehad. Heeft iemand hierop een idee of dat zo is?
Ik ga ervan uit dat mijn meisje de waterpokken wel zal krijgen. Maar zal ik dan ook snel aangestoken worden of niet?
zou best kunnen. jij bent namelijk wel degene die je kindje wast e.d voor mij word het ook een probleem hoor als mijn dochter de waterpokken krijgt. ik heb ze wel gehad maar ik heb nooit goede afweer opgebouwd. heb zelf 3 keer heel zwaar de waterpokken gehad als kind.
Als volwassene word je er inderdaad veel zieker van (dat is met alle kinderziektes zo). Als jij het nog niet gehad hebt en je kind krijgt het, is de kans groot dat je het ook krijgt denk ik, want het is hartstikke besmettelijk.
veel succes dames dan... ik heb waterpokken gehad toen ik 20 was (dankzij m'n babysitkindjes toendertijd) en wat ben ik ziek geweest zeg....... hoge koorts, misselijk, diarree, hoofpijn enz. de jeuk viel mee trouwens