poepvlekken in witte rompers :(

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jalea, Sep 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    maakt niet uit hoeveel chloor je erin doet, gewoon lekker een flinke scheut, tis zo stralend wit.

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Is het nu chloor of bleek? :) Of is dat beide hetzelfe... I'm confused :)

3. zonnetje08

zonnetje08 Actief lid

Aug 1, 2008
    159
    0
    0
    tip voor de rompertjes zijn al gegeven dus die hoef ik je niet te geven, andere tips dan de meiden al hebben gegeven heb ik niet, maar wel een tip tegen de diarree van de kleine. De flesjes voeding (mits je flesvoeding geeft uiteraard) niet klaarmaken van gewoon water maar van rijstewater.

4. kelmv3

kelmv3 Lid

Feb 8, 2008
    11
    0
    0
    venlo
    Hier bij ons zet ik ook altijd alles in de bleek, het werkt geweldig! :D
    gewoon een flinke scheut bleek of chloor, maakt niets uit, is bijna hetzelfde..

5. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    in de oxi op de handwas 1 uurtje in laten trekken uitspoelen en dan in de wasmaschine zijn of gaan de vlekken er bij mij wel uit! ;) ;)

6. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    de luiers een maatje groter was het beste wat hielp, en anders inderdaad meteen uitspoelen in een emmer in de week, eventueel met shuot of vanish. En in de zon laten drogen, bleekt ook lekker.
    En anders gewoon jammer en over een paar weekjes moet je toch weer nieuwe rompertjes kopen omdat ze te klein worden ;)

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik las net in een ander topic dat het heel goed schijnt te helpen als je de rompers gewoon even in laat weken met shampoo en daarna in de wasmachine

Share This Page