tip voor de rompertjes zijn al gegeven dus die hoef ik je niet te geven, andere tips dan de meiden al hebben gegeven heb ik niet, maar wel een tip tegen de diarree van de kleine. De flesjes voeding (mits je flesvoeding geeft uiteraard) niet klaarmaken van gewoon water maar van rijstewater.
Hier bij ons zet ik ook altijd alles in de bleek, het werkt geweldig! gewoon een flinke scheut bleek of chloor, maakt niets uit, is bijna hetzelfde..
in de oxi op de handwas 1 uurtje in laten trekken uitspoelen en dan in de wasmaschine zijn of gaan de vlekken er bij mij wel uit!
de luiers een maatje groter was het beste wat hielp, en anders inderdaad meteen uitspoelen in een emmer in de week, eventueel met shuot of vanish. En in de zon laten drogen, bleekt ook lekker. En anders gewoon jammer en over een paar weekjes moet je toch weer nieuwe rompertjes kopen omdat ze te klein worden
Ik las net in een ander topic dat het heel goed schijnt te helpen als je de rompers gewoon even in laat weken met shampoo en daarna in de wasmachine