kruidvat comfort zuigelingenmelk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door patje, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb even een vraagje.

    Geven er meer dames hier de beeb de comfort van de kruidvat?
    Ik heb die namelijk vandaag voor het eerst gebruikt, alleen komen er allemaal doorzichtige vlokken in de fles! Ze krijgt het met geen mogelijkheid door de 1 speen en de 2 speen wil ook niet.
    Ik heb net een 123 speen gebruikt, maar dat gaat veel te snel, want die is volgens mij voor baby's ouder dan 6 mnd.

    Iemand?
     
  2. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb vorige week de comfort geprobeerd, maar Anouk werd er echt niet vrolijk van. Volgens mij kan je dan beter de standaard of extra care nemen. Ik ben nu overgestapt naar de extra care, vooral omdat ze zo'n last van krampjes heeft.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  3. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    roer je met een lepel of schud je?
    probeer het dan met een vork te roeren.....
     
  4. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Bedankt voor jullie reacties, ik heb gister de servicelijn gebeld en het is heel normaal dat die velletjes erin zitten!
    Nou, mooie boel, want dat gaat dus voor het gaatje zitten en dan krijgt ze er dus geen voeding uit!
    Wel met een 123 speen, maar dan krijgt ze 20 cc in 3 slokken ;)
    Ik ga nog wel even naar de winkel vandaag, maar ik denk dat ik dan toch maar op de standaard blijf of iid de extra care.
    Zitten er in de extracare ook van die velletjes?
     
  5. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Nee in de extra care zitten geen velletjes, ik vind dat Anouk het nu heel erg goed doet op deze voeding. Ik heb het gewoon eerst een pak uitgeprobeerd en nu heb ik gisteren meteen 4 pakken ingeslagen.
    Ik denk dat het vooral aan jezelf en de kleine ligt natuurlijk welke voeding het beste is. Standaard heb ik niet geprobeerd, dus ik weet niet of hier velletjes in zitten.
    Ik zou zeggen probeer gewoon en je krijgt vanzelf door welke voeding het beste is.
    Suc-6 ;)

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  6. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb de standaard, maar omdat ze nog wel eens spuugt wou ik de comfort proberen, ik doe nu het pak standaard en comfort half om half en heb het met heet water aangemaakt. Ging goed tussen de middag, dus als ik het zo doe kom ik van het pak af en dan ga ik denk ikover op de extra care.
     
  7. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dan zou ik persoonlijk alvast een pak halen zodat ze ook went aan de extra care, die zou ik dan weer mengen met de standaard. Heeft ze ook last van krampjes?

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  8. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Krampjes hebben we al aardig onder controle geloof ik.
    Ik denk dat ik haar aan de extra care dan ook half om half laat wennen.
     

Deel Deze Pagina