Borstvoedingspoepvlekken (leuk woord voor Galgje ) kun je voorbehandelen met vlekkenmiddel en dan op 40 graden wassen (organische vlekken gaan er het beste uit met koud wassen). Zelfs witte rompertjes worden hier schoon. Ik doe dat nu ook met vlekken van vast voedsel en tot nu toe gaat het er allemaal uit! Heb me laten vertellen dat flesvoedingspoepvlekken anders zijn, dus daar kan iemand anders misschien wat meer over vertellen.
Hier werkt de vanish erg goed. Ik heb nu in de tandentijd bijna standaard een emmertje staan waar de vieze romper meteen in gaat. Dan gewoon uitwassen op 40 graden, soms 60, en het gaat er altijd uit.
Ik was altijd gewoon op 40 graden met ariel fresh sensations en vlekken gaan er altijd uit. Ook als ze al paar dagen in de wasmand liggen. Hier overigens alleen vieze randjes soms bij de beentjes, is onze nog nooit gelukt om zijn hele rug vol te poepen gelukkig! Is wel borstvoedingspoep trouwens.
Ik zet poepkleding meteen in een bak warm water met zout. Dan voor het wassen Dasty er op en alles gaat eruit!
Ik spoel het gewoon even apart uit in een bakje met wasmiddel en gooi het daarna in de was. Heb nooit geen vlekken daarna
Inderdaad, ossengalzeep! Werkt hier voor alle vlekken, goed boenen, in wasmachine en alles is eruit, helemaal top!