Hallo meiden, Aankomende zaterdag is de verjaardag van mijn moeder.. helaas al weer 3.5 jaar van ons heen.. ik was toen ruim 6mnd zwanger van mijn meisje. Nu doe ik tot nu standaard elk jaar het zelfde... een mooi bloemstuk. Nu zou ik dit jaar graag iets samen met mijn meisje willen maken en dat we dat dan samen kunnen plaatsen op haar graf. Heeft iemand een idee?
1. Een bloempotje beschilderen (kun je met waterverf doen en erna aflakken) 2. Samen bloemen plukken in een veld en een mooi boeket maken 3. Een tekening en dit in een lijstje stoppen 4. Een handafdrukje maken 5. Een kaars versieren (in een hobbywinkel kun je dunne velletjes met was kopen, deze was plakt vanzelf op de kaars en kun je in vormen knippen) Vreselijk dat Oma er niet meer is, ik wens je heel veel sterkte toe met dit grote verlies!
Dankjewel meid.. leuke ideeen... die kaars versieren is echt een leuke! ga zo nog even naar de hobby winkel hier in de stad! Thnx!
leuk die dingen die hier beschreven zijn (onthou ik ook even) mijn vadr is overleden toen ik 12 weken zwanger was van onze oudste (nu alweer 3 jaar geleden) heb afgelopen juni samen met onze twee zoontjes een vlinder geplaatst, jelle had het er steeds over dat pake ook een vlinder wou, en pakte dan van iemand ander zijn graf een vlinder, dit mag natuurlijk niet dus besloten dit jaar een vlinder erbij te zetten
Wat ik ideaal vind is een laminator: waarmee je al je kinds knutselwerkjes waterdicht maakt. Prijs valt heel erg mee en je kan voor jezelf ook de mooiste werkjes insealen. Bevalt ons echt super....Veel succes en lief dat je dit doet.
Een vlinder en een mooi symbool vind ik altijd, er staan dus ook vlinders bij mijn moeder op het graf door mijn meisje uitgezocht
ten eerste wil ik even kwijt dat ik het heel erg mooi vindt dat je dit met je dochter doet. heel mooi!! wat misschien ook leuk is om bij de bloemenwinkel, intratuin een oase hartje te halen, die heb je heel groot maar ook in maatje van 15 cm. leuke bloemetjes uitkiezen bij de winkel, en samen een mooi stukje steken. hier kan je meisje moo bij helpen, of je maakt er twee, een door jou en een van haar? in ieder geval veel sterkte voor de dag, het blijft denk ik moeilijk! veel liefs joyce