poepvraagje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fontana, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    De naam zegt t al, ik heb toch even een vraag over hoe de ontlasting van jullie dreumesjes eruit ziet.
    Die van mij is nu 21 maanden en hij heeft eigenlijk altijd wat tja.. dun wil ik niet zeggen, maar t zijn geen compacte drolletjes om t zo maar te zeggen. Meer zo'n flats die ik dan overal van zijn kontje af moet poetsen. En als ie ff lekker gaat zitten hoppen op zijn kont kan ik t eraf pellen zeg maar of t zit overal!
    Hij heeft weleens dat t echt een mooi compact poepje is, maar dat komt zelden voor.
    Dan ga ik aan mezelf twijfelen.. geef ik hem dan verkeerd te eten misschien? Hij eet gewoon groente,fruit,brood. Hij drinkt melk, yogi of limonade. Ik weet niet hoe de poep er normaal uit moet zien, want ik ben de enige van mijn vriendinnengroep met kids.

Dus hopelijk krijg ik hier antwoorden en hopelijk voel ik me dan niet meer zo onzeker.

2. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hier verschilt het nogal. Meestal is het tegenwoordig een soort van Tobleroneblokje ;) Poept hij op een dag maar dan 1 keer dan is het vaak ook wel een soort flats. Helaas houdt die zich ook vaak niet binnen de landsgrenzen van de luier hihi

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier ook zo een lekkere smeuige poep.
    Is volgens mij alleen maar goed, die dikke compacte drollen doen volgens mij meer zeer.

hier eet ze ook volkoren brood, groente en fruit.
    Melk en diksap drinkt ze meer dan genoeg per dag,.

4. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Het is nu weer redelijk compact, maar meestal is het vrij dun. Maar hangt ook samen met tandjes krijgen.

5. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    pfff gelukkig!! hahahaha. Hij poept zo'n 2 a 3x per dag. Hij drinkt idd voldoende en eten gaat goed. Behalve avondeten dan maar ja dat hoort bij deze leeftijdsfase had ik al gelezen overal hier haha.
    Tandjes heeft ie allemaal al.. ook alle kiezen dus dat kan t niet zijn, maar idd die luiers herken ik wel. Zuur en tot op de rug haha.

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

hier ook lekkere pindakaas substantie hoor :D hihihihi

Deel Deze Pagina