Dochter 3,5 maand ineens veel slapen en drinkt fles niet leeg!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Joyce85, Jun 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joyce85

Joyce85 Lid

Jul 15, 2010
    96
    0
    0
    Mijn eigen reclamebureau!
    Emmen
    Hoi allemaal,

Misschien heeft iemand dit eerder meegemaakt of een idee wat het kan zijn. Ik heb een dochter van 3,5 maand (3 weken te vroeg geboren).
    Nu heeft ze donderdag haar 2e prik gehad en sinds woensdag krijgt ze Friso Comfort (eerst Friso Start).

Sinds vanmorgen is ze een beetje van slag. Na de prik niets aan de hand, lekker slapen zoals ze dat na de eerste prik ook deed.
    Vanmorgen kwam ze om 09.00 uur en dronk netjes haar fles leeg van 150/5. Ze is erg gehecht aan haar fles en drinkt deze vaak binnen no-time leeg. Toen is ze weer gaan slapen maar na een 1,5 uur huilde ze wat, wel weer in slaap gevallen tot 12.30 uur. Toen heeft ze haar fles niet leeggedronken en viel zelfs halverwege de fles in slaap. Nog geprobeerd er wat extra in te krijgen maar mevrouw zuigt en doet haar mondhoek open dus das boerenbedrog :)

Tja kan een keer gebeuren. Maar om 14.30 uur was ze weer wakker. Geen wonder na een have fles maar wederom niet leeggedronken. Om 17.30 uur hetzelfde geval en was ze weer ontzettend moe.

Op het moment dat ze net wakker wordt is ze wel gewoon vrolijk en lacht ze, maakt geluidjes, eigenlijk niks anders. Ze heeft ook geen koorts of koorts gehad. Wel heeft ze sinds vannacht luieruitslag en kauwt ze veel op haar handjes (maar is toch veel te vroeg voor doorkomende tandjes?)

Iemand een idee? Wil eigenlijk niet gelijk de huisartsenpost bellen.
    Geen koorts, ook wel attent maar wel erg moe.. Als ik er vanavond of morgenvroeg een slecht gevoel bij hou dan bel ik wel maar wellicht heeft hier iemand een idee?

Alvast bedankt!
    Joyce

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Het kan heel goed nog de reactie op de inenting zijn! Mijn zoontje was dar ook pas na een dag of 2 echt ellendig van. Het sabbelen op de handjes is de leeftijd;) heel schattig! Mocht het echt niet beter gaan zou ik maandag naar de ha gaan, en als ze echt suf wordt meteen de hap bellen, dat kan gevaarlijk zijn!

3. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Een beetje van slag door de prikjes is niet erg als ze haar flessen even niet leeg drinkt als ze maar rond de 500cc uit komt minimaal.

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Tja, hier ook 3,5 maand en de eerste tand door. Het kan dus wel. Maar wie weet gaat het morgen weer een stuk beter toch?

5. Joyce85

Joyce85 Lid

Jul 15, 2010
    96
    0
    0
    Mijn eigen reclamebureau!
    Emmen
    Hoi,

Tot zover bedankt hoor!
    Ik had nu 90/3 in de fles gedaan ipv 150/5 en heeft ze netjes leeggedronken maar de laatste slok ging moeizaam.
    Toch tot nu wel 490 cc gehad en we moeten nog tot morgenvroeg.

Normaal slaapt ze ca. 4 uurtjes en is ze dan goed 1,5 uur wakker maar door het weinige drinken is ze nu natuurlijk al na een kleine 3 uur wakker. Dan maar iets minder en iets vaker..

Ze was nu wel actief ook. Maakt veel geluid maar echt jantje huil en jantje lach..Alles met een moeizaam gezicht. Ze heeft misschien nog wel last van buikpijn door de voeding e.d.
    Of misschien een beetje griepig, ben zelf erg verkouden en heb wel voorzichtig gedaan maar beetje lamlendig misschien. Vannacht had ze een hele dunnen luier en nu weer droge ontlasting. Heeft ook veel last van windjes dus misschien is dat het probleem..

Even afwachten maar..

Share This Page