Een sms naar de verkeerde gestuurd! SCHAAM!

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Hahahahahahaha, nu kan ik er om lachen, maar op dat moment...

Stuur ik een smsje met de bedoeling dat het naar mijn vriend werd gestuurd, stuur ik het naar mijn moeder omdat haar nummer het laatst in mijn gsm stond.

Smsje:

"Hey, schatje, wat denk je van vanavond een potje te sexen, het is vrijdagavond!!! Hou van je! xxxxxx"

Mijn moeder belt me lachend op en ze zegt dat ze liever past.
    Het schaamrood stond me op m'n wangen, dat zag ze natuurlijk door de telefoon. Gelukkig kon ze erom lachen.

Hebben jullie dat al meegemaakt.;)

2. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Hahahahahahahahahahahaha....ook wel eens gehad maar dan niet zo genant.

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Whahahahahaha gelukkig was het naar je moeder en niet naar de buurman!:D

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahahhahaha, wat een lol!

Maar nee heb dat nog nooit gehad nee, maar als het wel zo zou zijn zou ik er wel keihard om kunnen lachen met me moeder!

5. danip

danip Niet meer actief

haha ja dat heb ik ook wel een paar keer gehad ja.

1 keer was ik over mijn ex aan het ouwehoeren met een vriendin. Over dat hij zo klein geschapen was enz. Stuur ik het per ongeluk naar hem omdat zijn naam in mijn hoofd zat.. :) oeps. Kreeg meteen een sms terug waar dat allemaal op sloeg haha.. ja lul je daar maar eens uit ;)

6. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Zijn nummer heb ik niet, en ja gelukkig, want hij is juist weer vrijgezel :D

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Hahahahahaha!

Ik had een tijdje terug mijn schoonvader gemaild, met iets als:

Heey Schatje!

Ik heb net de woonkamer en de slaapkamers gezogen, moet er vanavond nog meer gezogen worden?

Hou van je! Dikke kus!

Krijg ik even later terug: "ow is goed hoor, hoe laat moet ik er zijn?" Ja, mijn schoonvader is best gek ;).

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    hahahahahahahahhaha!!!
    Gelukkig zelf nooit mee gemaakt, maar wat een leuk topic, heb bijna op de grond gelegen van het lachen! :)

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Whahahahahhahahahahahahahahaha! Ik zou mijn schoonvader nooit meer onder ogen durven komen!

10. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Heb 't ook eens met een mailtje gehad. Vind het nog steeds genant, maar ga het toch vertellen ;)

Mijn collega A zat vreselijk irritant te doen: er werkte iets niet naar behoren en hij moest dat oplossen, maar hij had er zelf geen last van en deed er daarom dus niets aan, tot grote ergernis van mij en een aantal andere collega's. Dus ik stuur een mailtje naar mijn collega B:

"Ja, zolang hij er zelf geen last van heeft, doet ie er gewoon niks aan. Eikel!"

Maar je raadt het al: dat ging naar A ipv B :) Zegt ie tegen me:

"Ik denk dat dit mailtje niet voor mij bedoeld was...?"

ooooooooooh, ik dacht dat ik een hartaanval zou krijgen van schrik! Zo erg!

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik heb wel eens een mail naar mijn vriendin gestuurd met daarin een compleet verhaal met hoe leuk ik die ene vriend van mij vond en ik het zo jammer vond dat hij wat met een ander meisje had gekregen. Maar je raad het al, haar naam begon met dezelfde letter als die van hem en mijn mailtje werd dus naar hem verstuurd!
    Kreeg ook een mail terug met daarin dat het mailtje vast niet voor hem bedoeld was maar hij wel blij was dat hij het gelezen had, want hij had wel het zelfde gevoel maar omdat we zulke goeie vrienden waren durfde hij het niet aan!

Gelukkig had het onze vriendschap niet verpest!

12. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Whahahaha wat een leuke topic.
    Heb het wel eens met bellen gehad, echt vreselijk.

Ik zou smiddags naar mijn opa en oma gaan maar hadden geen tijd afgesproken omdat we eerst de kleine wilde laten slapen.
    Halverwege de middag belde oma lichtelijk ge-irriteerd op om te vragen hoe laat we nou eens kwamen.
    Ja oma.....zodra hij wakker is komen we (ze wonen bij ons op dorp en waren altijd hele dagen thuis dus hoe zeer zit je aan tijd gebonden??)
    Wat doe ik.......ik bel heel ge-irriteerd mijn ouders op om ff te spuien en zodra er opgenomen werd begin ik mijn relaas over dat ik niet hoop dat ik later net zo word als die zeikerds van een opa en oma van mij.
    Wat denken jullie........had ik ipv mijn ouders mijn opa en oma weer gebeld:):):)

Nou........zei oma.
    Ik weet nu precies hoe je over me denk.

Mijn god......ik voelde zo mijn bloed van boven naar beneden zakken.
    Wat schaamde ik me zeg.

13. Skye

Skye Niet meer actief

Whahahahahahahaha, ik kom even niet meer bij hier!!!!

14. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, wat erg!!! Weet precies hoe je je moet hebben gevoeld...
    Ben nu wel benieuwd of je het er later nog met je oma over gehad hebt enzo....??

15. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

:d:d:d:d:d

*lol*

:d:d:d:d:d

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb het ook weleens gehad. Was met een vriendin stappen, zij reed want ik was lichtelijk aangeschoten. Komen we 's nachts bij haar auto terug; weg auto. Had ze niet goed op de borden gelet, want daar stond duidelijk dat er een wegsleepregeling gold ivm markt. Ze kon hem terughalen voor €250. Ik studeerde nog en zij werkte volledig, maar ze eiste dat ik de helft ging betalen. Ik zei; ja doei, jij rijdt, moet jij ook op de borden letten en bovendien was ik allang niet helder meer. Ze bleef maar zeiken en vervolgens ging een gezamenlijke vriend zich ermee bemoeien. Dus ik smste hem terug dat ik dat gezeik van die muts zo zat was, want dat ze gewoon zelf op de borden had moeten letten en nu niet mij moet laten betalen voor een auto waar ik niks mee heb, omdat zij zo blind is dat ze niet oplet...Je raadt het al: ik stuurde de sms naar haar ipv naar die vriend...Oeps! Needless to say dat die vriendschap inmiddels voorbij is :D

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahaha wat een leuk topic. Ik had jaren terug ook zoiets gehad met een 'fout' ex-vriendje. We stuurde elkaar soms seksueel getinte smsjes (heb er veel spijt van, gelukkig nooit met elkaar naar bed geweest) en ik stuurde hem op een avond: "Ben je geil?"
    maar ipv dat ik het verzond naar hem stuurde ik hem naar een vriendin. Oh, ik had het door toen die al verzonden was. Het schaamrood stond ook op mijn kaken. Gelukkig vond die vriendin het niet erg en heb ik er goed met haar over kunnen praten na die tijd. Ben nu heel voorzichtig in dat soort dingen sturen.

18. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hahaha. Ook hier zo'n verhaal.

Ik had net wat met mijn nu man, super pril, en we waren de hele dag aan het smsen. Hij had plannen om naar het buitenland te gaan en die wilde op een laag pitje zetten. Dus ik helemaal in de wolken een sms naar mijn beste vriendin:

Hij is zo leuk! Echt helemaal geweldig. Hij gaat zelfs niet naar het buitenland voor mij. etc.. maar dan een beetje aangedikt.

Jullie raden het al: die stuurde ik natuurlijk naar hem. Schaamrood op mijn kaken, maar hij kon er erg hard om lachen.

19. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hahahaha nu kan ik er ook vreselijk om lachen hoor maar toen echt niet. Wat voelde ik me vreselijk zeg.
    Ik heb ze later wel gebeld met echt heeeeeeeeel zwaar lood in mijn schoenen maar opa wuifde het weg en het kon gebeuren. We hadden tenslotte gezegd dat we zouden komen en geen tijd afgesproken. Het was dus hun schuld (zeiden ze)

20. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    @ sembem; ja, maar tussen zeggen en menen zit een wereld van verschil, toch..? ;) Tenminste, bij mijn oma, wel, hahaha!
    Maar goed, das een heel ander verhaal.

Ik wil meeeeer van dit soort verhalen! Geweldig :D

Deel Deze Pagina