Whaaaa woningnet site is net gesloten en dan ga ik kijken hoeveelste ik geworden ben met een huisje 2e grrrr krijg ik toch helemaal de kribbels van. Als nummer 1 nee zei dan hadden wij het gekregen. Er staat wel aangeboden bij dus misschien kunnen ze het nog afketsen maar ik twijfel heel erg! We wonen nu bij me ouders als 8 maanden en het zou toch lekker zijn een eigen huisje maar het zit ons niet echt mee. Groetjes Stephanie
Dat is balen. Zit een koopwoning/koopappartement er niet in? Dan hoef je niet te wachten tot je eindelijk ergens een keer eerste wordt.
Jawel maar dat zijn woningen die net gebouwt worden en dan nog hebben mensen voorrang die langer ingescherven staan dan jou. Dat is gewoon het lullig van alles
Ik bedoel dat je toch niet perse via de woningbouw hoeft te kopen/huren? Je kunt ook zelf via een woningkrant oid op zoek gaan naar een woning, misschien dat dat sneller gaat?
ik heb het meegemaakt met onze flat dat we 2e waren en dat de 1e mensen het afwezen. er is nog hoop! ik ga heel hard voor je duimen meid
Hoi Stephanie, Ik heb zelf ook vaak ingeschreven bij woningnet voor een huisje, we waren heel vaak 4e of 3e of zelfs 7e en bijna altijd kregen we het huisje toch aangeboden. De eerste zijn dan vaak afgehaakt. Wij hebben bij allemaal ook afgehaakt omdat de omgeving ons niet echt trok, de buren niet of iets anders. Huren nu particulier. Ook in regio Utrecht. Echt er is hoop! Binnen twee weken moet nr 1 het accepteren of niet, dan hoor je meer. Als je over twee weken niets gehoord hebt dan hebben zij het geaccepteerd. Vaak is het echter al eerder! In welke plaats heb je gereageerd?
In zeist een flatje van 4 kamers. Ik hoop zo wat te horen want verder hebben we nooit wat gekregen kwa woning. En particulier is heel duur of we vertrouwen het niet. Hiervoor hadden we ook particulier maarliefs 4 keer. We woonde er dan net 4 maanden en moest er weer uit. Dus vandaar onze hoop bij woningnet Het maakt ons eigelijk niet veel uit waar we komen zolang we maar iets hebben. We staan nu bijna een jaar inschreven dus niet zo heel lang en ze kijken toch naar je inschrijftijd
Wij stonden voor deze woning ook 2e, maar nummer 1 wees het af dus kregen wij het! Er is nog hoop hoor!
ik stond voor de woning waar ik nu woon, 7e! de eerste 5 kwamen met kijken niet opdagen (eerste 10 werden uitgenodigd) en nr 6 wilde het toch niet, aangezien dan te veel met te grote meubels zou zitten ivm vorige woning... ik stond al 2,5 jaar ingeschreven... 2e staan en pas een jaar is best knap!
Wij stonden ook 2e voor dit huis. En nr.1 kwam helemaal niet opdagen, en heeft ook niks van zich laten horen En toen hadden wij het alsnog Dus er is idd nog hoop ! Ook ik zal voor je duimen
ook wij stonden tweede.. nu nog even tekenen en dan krijgen wij de sleutel. wij staan nu ook een jaartje ingeschreven
Succes. ik hoop dat de 1ste nee zegt, zou zo maar kunnen.vrienden van ons waren 6de en de eerste 5 zeiden nee, dus hadden ze hem alsnog. liefs kaatje
Ja, dat kan. Wij waren ook 6e voor ons huisje, en de vijf voor ons wezen het af, dus toen kregen wij 'em. Moed houden!
Pfff ik hoop het zo he! Geluk mag ons nou wel eens mee zitten! Ik heb wel eens 5e gestaan maar ik kreeg niks te horen. Ach en anders vestig ik me hoop in zomer dan zijn veel mensen op vakantie dus misschien meer kans dan.
idd moed houden, wij stonden 12e voor dit huisje, en hebben hem toch gekregen. was idd in de zomervakantie tijd. Maar ehm 1 jaar is inderdaad nog niet lang. Poehee, wat een verschil met hier. Hier is het normaal om 5 jaar ingeschreven te zijn voor een flatje. Wij stonden 3 jaar ingeschreven, en 12e was het hoogste ooit (van de 30 he! ivm de vakantie), normaal 40e ofzo. anyway, veel succes en als je zo hoog eindigt duurt het echt niet lang meer! en ik duim met je mee, voor de zomer, dan reageren er echt minder mensen, dus meer kans!
Ja we staan nu eerste Alleen zit een beetje in een twijfeling dit is een woning in zeist flat die blijkbaar niet zo heel netjes is.Misschien is het ook wel de flat waar dat echtpaar net is doodgestoken wat denken jullie dames heb ff advies nodig!
ben je al wezen kijken dan? en als het niet zon gewelidige flat is zou ik het nie tdoen ik ben net verhuisd en kwam uit een flat die alles behalve geweldig is en was hartstikke blij dat ik daar weg was dus ik zou het niet doen als de flat niet geweldig is maar het ligt er ook aan hoe hard heb je plek nodig elkgeval succes
nee we zijn nog niet wezen kijken misschien ga ik vanavond wel ff stiekem kijken. maar we wonen nu bij me ouders dus we hebben hem zeker hard nodig. Maar ja we hebben ook een zoontje en zijn veiligheid is me alles!