heey dames, zoals jullie kunnen lezen zit ik dus te denken aan een permanent. ik heb het een aantal jaartjes terug ook gedaan,toen was ik er erg tevreden over! maar na een korte tijd heb ik het weer laten doen,en dat had ik dus niet moeten doen. me haar brak af ect ect maar nu wil ik het dus weer doen,maar twijfel ik toch de eerste keer ging wel goed,dus nu zou t ook prima zijn toch? of zou t door de 2de keer permanenten (dat ging dus fout) niet meer kunnen? er zijn hier ook vast wel kapsters onder ons dus ladies help me even! ik wil trouwens dan dus krullen zetten,heb van mezelf beetje golvend stijl haar (donkerbruin).me haar is niet dik en niet dun,gewoon normaal.
Ik zou het nooit doen hoor! Zonde van je haar. Je krijgt er vaak erg droog haar van en persoonlijk ben ik geen permanent-look fan.
hey meid. het makt je haar droog en kapot. maar de keus is aan jezelf. je kan het laten doen. maar tussen de 1e en 2e permanent moet ongeveer 6 maanden inzitten. daarbij mag je haar ook niet geblondeerd zijn veel succes!
ik ben kapster. permanent is een tuk verbeterd de afgelopen jaren dus niet zo slecht meer dat het afbreekt of ontzettend droog word. alleen is het wel zo dat het nog steeds niet goed voor je haar is en dat je haar wel een stukje droger word als je het daarna goed verzorgd kan dit geen kwaad. maar als je golvend haar hebt probeer het dan eens met een diffuser te fohnen ik heb zelf stijl/golvend haar maar als ik het met de diffuser fohn heb ik een bos krullen. gr kim
mijn vriendin is ook kapster, en heeft ook permanent gedaan, maar je ziet gewoon dat het haar een stuk droger is, en dat is zo zonde en niet mooi vind ik. met een carmen set kan je ook mooie krul creeren. en zo kan je nog eens afwisselen tussen stijl, slag en krul